In principe kun je altijd vervalsen of op een andere manier het systeem omzeilen, maar het is wel een hulpmiddel om te gebruiken bij ruilen. Als mijn naam op zo'n zwarte lijst terecht zou komen heb ik al 20 mensen die kunnen bewijzen dat het niet zo is.
Wat ook een manier is, is om te vragen of de persoon al meer deals heeft gedaan en dan die mensen benaderen.
Maar om nu meteen te zeggen dat het niet kan is onzin...dan kom je geen steek verder. Het blijft een feit dat er sommige randfiguren altijd de boel proberen te naaien.....van het lospeuteren van een controller bij de helpdesk tot aan elkaar naaien op het forum, met als enige verklaring: het kan toch of moeten ze maar beter opletten. Rare redenatie van hun......als ik mijn fiets niet op slot heb gezet, staat er schijnbaar voor een paar mensen heel erg groot op: JAT MIJ....Maar als hun iets gedaan wordt schreeuwen ze moord en brand. Maar ja, schijnbaar kan het dus allemaal en is er niemand die er iets tegen kan doen. Zelfs de overheid gaat hierin mee....Als je jezelf maar asociaal genoeg opsteld hoef je geen belasting meer te betalen (hell's Angels)
sorry voor het geblaat maar het zit me even heel erg hoog.......ik wil gewoon mijn spel hebben...of degene die ik heb opgestuurd of het spel dat ik zou krijgen....het heeft me gvd wel €60 gekost
Laatst bewerkt: 6 jul 2004