Niet meer welkom in Windows XP

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Dioga, 9 jun 2004.

1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nope daar had ik al gekeken, en hij staat daar niet tussen :mad:

2. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Dat soort spam vind ik echt asociaal. Je krijgt het zomaar, het veroorzaakt alleen maar problemen en je komt er niet van af

3. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nope daar stat tie niet tusen:'-(

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik weet wat je bedoelt. Ik snap ook niet wat mensen hiermee opschieten. |:- En als je dan al spam op iemand zn computer wilt pleuren, wees dan in edergeval zo sociaal dat het normaal te deinstalleren valt. Ik haat die spam over het algemeen, maar dit soort troep vind ik wel heel erg ******! :mad:

5. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 9 jun 2004
  6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb nu iets nieuw wat er wel goed uitziet. Het is gratis, en hij detecteerd meteen al een heleboel. Het heet spyhunter ofzo. Ik zeg zo wel of hij die onwijs irri search assistant heeft kunnen pakken.

EDIT dit is de link: http://www.2-freespywareremoval.com/867.shtml . Het lijkt me zeer veel belovend, en uiterst safe. Zeker met al die shit van pcgamer etc.

Laatst bewerkt: 9 jun 2004
  7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    EDIT: Heeft ie een hele zooi gedetecteerd, zeg dat hij moet gaan herstellen, kan dat weer niet want dan moet je gaan dokken :mad:

8. Ghostkiller14

Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Dit probleem heb ik ook ik word er schijtziek van om elke ochtend weer die pic's goedtezetten.

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik ben er echt zo ziek van, dat ik nu flink verschillende programmatjes aan het downen ben. Nu bezig met spyware begone!

10. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wordt er ook egt schijtziek van, en degene die een oplossing weet ben ik dan ook zeer zeer dankbaar :mad:

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik word er ook skeitziek(jah dat zeggen we hier in alkmaar zo, iig wel mijn vriendenkring) van en ik ben ook constant trpoep aan t downen, en niets helpt gvd. Jah srry hoor.

12. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ad-aware werkt dat niet? Ik had eerst ook zo'n balkje, toen update ik het programma en vervolgens gelijk die balk weg... Ik heb er ook ooit eentje met de hand verwijdert, ik keek toen hoe die balk heete ging vervolgens naar windows register en heb daar alles met die naam verwijder... erg lange bezigheid maar het werkt ;)

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb adaware er over laten lopen, maar hij vond hem niet. Nu zag trouwens wel dat ik inderdaad nog een update tegoed was, dus die heb ik maar meteen ff geinstalleerd. Nu haal ik hem er weer over, en als die bagger balk dan nog niet weg is, dan weet ik het ook niet meer.

14. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
  15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nope :mad: Hij staat er nog steeds tussen :mad:

16. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik had hem eerst weggeklikt bij werkbalken (rechtermuisknopklik op taakbalk > werkbalken > Search Assistant) en daarna Ad-Aware & Spy Bot gedraait. Toen was ie wel weg.

Probleem is inmiddels opgelost. Ik ben naar mijn oud stage bedrijf gegaan, waar ook niemand het probleem wist :+ Maar dat was het probereren waard. Heb alles gebackup'd en alleen Windows weggegooit met een Windows XP cd. Daarna Windows opnieuw erop en hij doet 't weer.
    Formatteren is dus niet gebeurt, gelukkig want op mijn Windows partitie was ik nog bezig met een nieuwe save voor Kotor.. Had geen zin om overnieuw te beginnen, en gelukkig is het ook niet meer nodig.
    Voor mensen die ook dit soort problemen hebben en toch van plan zijn te formatteren raad ik dit toch af. Er is nog best veel te redden door alleen Windows erop te zetten. Tijdens de setup kun je kiezen om de oude versie eraf te gooien en deze te vervangen door een nieuwe. Op een gegeven moment krijg je een waarschuwing waar je kan kiezen tussen (snel)formatteren voor NTFS/FAT32, maar onderaan kun je kiezen voor "Oude Windows versie vervangen" (ofzowiets) druk op L.

Maar goed, hij werkt weer hoewel ik toch van alles weer opnieuw moet instellen, maar das beter als formatteren en alles opnieuw installeren :D

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Die bagger balk is eindelijk weg denk ik. Ik heb inderdaad adaware en spybot er nog ff flink overheen laten gaan. En tijdens dat ze bezig waren, deed ik steeds finkje uit finkje aan etc. Daardoor had hij hem waarschijnlijk gedetecteerd en is die assistant nu eindelijk weg. :D Een pak van mn hart. :D

Deel Deze Pagina