1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Niet Objectieve Redacteurs!!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door C()Rr0$!oN, 3 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht..............................:'-( :'-(

Weer zo'n topic waar er al een kleine 50 van lopen.

Het begint met subjectieve redacteuren, en eindigt weer met dat gezeik over Jurjen, Zelda en de Xbox-gamers die zich te kort gedaan voelen.

Wat ik niet snap: Dit forum is in eerste instantie Xbox, met een mogelijkheid van concurrentie uiteraardt. Nu gaat het over Jurjen, die volgens jullie pro-Nintendo is, die Nintendo games reviewd, op dit Xbox forum, waar mensen komen met een Xbox. Waar storen jullie je nou aan? Aan een Nintendo mannetje die Nintendo games reviewd?

Neem Boris, in de tijd van de Dreamcast, was het bijna altijd Boris die de DC-games reviewde!! Toen hij Metropolis Street Racer een vet cijfer gaf voor de graphics maakt hem dat dan ook een subjectieve redacteur?

Jan is grotendeels into PC's, maakt hem dat een subjectieve redacteur?

Skate reviewed vaak voetbal games, maakt hem dat een subjectieve redacteur met een duidelijke voorkeur voor deze sport?

J.J. reviewed vaak Xbox-games, maakt hem dat dan ook een subjectieve redacteur?

Iedere redacteur heeft een eigen voorkeur, en dat neemt men altijd mee in de eindbeoordeling.

Voetbal interesseert me geen reet, maar formule 1 weer wel. Als ik een redacteur zou zijn, en ik moet een voetbal game reviewen, een sport die me geen zak interesseert, dan is mijn mening ook niet objectief voor de voetbal liefhebbers.

Kortom, waar maken jullie je druk om???
    Nog effe en je krijgt de discussie van: Zelda A Link to the Past op de GBA krijgt voor graphics een 9, en Halo maar een 8,7 ofzo.

Ik krijg de indruk dat de mensen hier een voorkeur voor de Xbox hebben (uiteraardt), maar vervolgens de concurrentie niet kunnen luchten of zien (uitzonderingen daargelaten dan).

Nog 1 punt (eindelijk dan):

Wanneer wordt het duidelijk dat je een cijfer voor graphics op de GC niet kan vergelijken met een cijfer voor graphics op een Xbox, PS2 of PC????:'-( :'-( :'-(

2. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    En sommigen ook dat ze pro-Xbox zijn, want geen kwaad woord over de Xbox, want dat is een eindeloze discussie op dit forum. Deze threads eindigen altijd met: Xbox rulez, halo rulez, PS2 zuigt, Gamecube zuigt en Zelda zuigt met die cartoonie graphics. Ohh nu vergeet ik ook Jurjen nog, want die is ook niet geliefd hier.

Maar zijn jullie nog objectief dan??

Neem jij Boris nog serieus met zijn Dreamcast tattoo op z'n lijf??

Iemand met een tattoo van een kruis met jezus eraan, neem je die nog serieus??.

3. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0

Jurjen z'n favo console is de Gamecube, ook hij speelt op een PS2, Xbox en PC.

Nu heb ik alle consoles vanaf de 8bit Nintendo, maar m'n voorkeur gaat uit naar de PC, en dan naar de Gamecube/GBA, dan naar de PS2, en als laatste naar de Xbox.

Naar aanleiding van bovenstaande tekst ben ik in jullie ogen vast een PC-lover, een Gamecube fanboy, en een Xbox hater toch??? Want daar komt het allemaal op neer._O_

4. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Je kunt zeggen wat je wil, subjectief of objectief. Het gaat hier over niet objectieve redacteurs, maar je kunt dit ook opvatten als: Iemand die geen duidelijke reviews geeft, iemand die er niet om heen lult. WANT dat doet de PU wel, en veel te veel, ik lees het alleen nog maar om er over mee te kunnen praten, maar ik vindt het een kutblad. Er staat niet bepaald veel in voor een blad met zo'n magnitude (check OPM2, dat is een echt topblad, ook al is het voor PS2), en er staat veel te veel onzin in. 3 v/d 4 gevallen weet ik nog steeds niet wat je nu kan in het spel, wat het nu goed en slecht maakt, en waarom het spel dat punt verdient. Er staat gewoon niet veel informatie in, en het is grotendeels een lifestyle magazine over Snake en Jurjen enz..
    Nee, ik vindt het een kutblad, en de punten ongehoord. Ze zijn de ene keer weer kritisch, de andere keer weer niet, en dat mag niet. Ik vindt het een k*tblad, en erg jammer dat zoveel mensen het lezen, zoiets heeft wel degelijk zijn impact, en zo'n blad kan wel degelijk invloed uitoefen op het verkoop van consoles.

Erg jammer...

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dan heb jij ook geen leven|:-

6. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0

Met wie? op dit forum zeker? in dit soort threads? Nou ik kan je een hoop geld besparen hoor;) Je hoeft om op dit forum mee te kunnen praten enkel te weten: Jurjen zuigt. Enne dit advies is gratisO-)

7. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    als je als jurjen natuurlijk zo gefascineerd bent door nintendo is het natuurlijk bijna onmogelijk om echt objectief te blijven.. scores zeggen daarom ook weinig.. lees gewoon de review.. en lees meerdere reviews.. geen enkel blad kan je een perfecte indruk geven over een game en geen enkel blad geeft aan een game een perfect cijfer.. er zijn altijd mensen die vinden dat het meer verdient, en altijd mensen die verdienen dat het minder verdient.. want geen enkele redacteur is honderd procent objectief..

8. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft ook geen zin, want in de hele review zegt hij geen enkel negatief woord over Zelda. Als er niets fout was aan het spel zou het een 10 moeten krijgen, dus er klopt sowieso iets niet.

9. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik wil alleen zeggen dat Zelda veel minder punten had gekregen als het voor de Xbox uit was gekomen en Jurjen had het gereviewed

Dat begrijp ik best, maar dat wil nog niet zeggen dat je Zelda zomaar een 10 voor graphics kan geven, alleen omdat het origineel is.

10. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0

De graphics zijn opzich best origineel, ik vindt het erg knap dat ze de expressies zo goed voorelkaar hebben gekregen.

Veel mensen denken dat Cell-Shading zo makkelijk is, maar dat valt vies tegen hoor! Ik werk nu al aardig van jaren met diverse 3D Software zoals 3Ds Max en Maya, maar een ''normaal'' beeld ontwerpen/produceren is gewoon makkelijker dan Cell-Shading.

11. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0

Zucht..................

12. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Wat een gezellige discussie... Jurjen en J.J doen ook alleen maar hun werk en zo subjectief zijn ze ook weer niet. Die columns zijn een ander verhaal waar je in Xbox general chat meer over kunt lezen.

Deze thread gaat in ieder geval dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina