We maken ze niet, we maken specials. Overigens schort er niets aan, uiteraard het kan altijd beter, daar hebben we niet persé jouw hulp voor nodig om dat te weten!
Dat weten we al vanaf het moment dat we het concept uitvoerde en het voor het eerst zagen. Zoals ik al aangeef, we hebben zo veel ideeën en plannen voor aanpassingen, verbeteringen, toevoegingen, sommige van suggesties, maar ontelbare uit onze eigen breinpan. Heb je slimme ideetjes, laat ze komen! Maar je commentaar op de specials kan ik weinig mee omdat jij ons concept van de specials niet deelt, met het vergelijkt met iets wat het niet is. (wat niet slecht is, bedoel, daarom leg ik onze positie ook uit…
)
Ik zeg nergens dat een special te veel werk is, ik schets een algemeen beeld van onze activiteiten, obstructies en intenties. Ben gewoon open aan het discussiëren wat wij doen, denken en mee bezig zijn. Specials krijgen mijn volle aandacht, en ik vind deze special er zeer vet uit ziet, lekker sfeertje, geeft de game goed weer. Als je niet mee eens bent, ja dat mag natuurlijk, in the eyes of the beholder!
Oh, welke ‘bombarie’ doel je nou precies op en hoe is de exposure van de vele bezoekers van onze website aan het spel voor de uitgever gebakken lucht, je insinueert dat banners of visuele reclame in welke vorm dan ook op een website gebakken lucht is? Hoe stel je voor dat we advertentie-inkomsten verkrijgen zonder dat gebruikers ergens te zien krijgen dat de titel bestaat, wil je dat uitgevers ons betalen voor artikelen?
Klik om te vergroten...