1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Niets meer voorstellende featureweken

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door loode, 23 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het commentaar ook wat onterecht. Aan de specials van xbw mankeert niets. We krijgen genoeg informatie en media van de besproken titels en bovendien worden de thema’s doorgevoerd in de opmaak. Dat er over games als pgr2 of halo2 meer geschreven wordt kan ik me voorstellen, want daar is ook meer animo voor. Bovendien staat er elke dag toch maar weer een mooie lading nieuws op de site en dat terwijl het xbw-team de laatste tijd kleiner is geworden en ze het momenteel dus een stuk drukker hebben. Het zal hard werken zijn en volgens mij werkt oa. mirik langer dan iemand met een gemiddelde voltijdbaan. Kritiek kan natuurlijk geen kwaad, maar dan moet deze wel juist zijn.

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Voor minder dan een minimum loon! Weet zeker dat er hier mensen op het forum zitten met een vakkenvullen baantje die nog meer te spenderen hebben dan yours truly!

But hey, I get to see all the cool shit first. :+

3. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik stel dan ook voor dat ik binnenkort een feauture over de leefwereld van de wilde boskabouter in Nederland mag schrijven. Zodat Xboxworld weer helemaal het heertje is!

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Christ... Doe normaal man...

5. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik bied een geweldige comeback mogelijkheid van Xboxworld aan en dan krijg ik stank voor dank. Moet jij niet DVD's kijken by the way?

6. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Plus, we zullen geen 'Adult Content' (wat een verhaal over de ietwat hitsige en sadistische boskabouter zeker zal worden) op de mainpage zetten.

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    :D
    Je moet ze "kleine mensen" noemen in plaats van kabouters. Vind je het gek dat ze wild zijn? ;)

8. TheWalrus

TheWalrus Guest

Bennjij lid vandezelfde vereniging als ik kobold? Jouw kabouterkennis maakt je vrijwel zeker een mede spotter van deze eigenaardige roodgemutste bebaarde wezentjes. Wat is jouw optiek in de smurfenkwestie, die de gemoederen in kabouterspotland momenteel bezighoud? Is het een kabouterras, of toch een totaal andere diersoort?

Laatst bewerkt door een moderator: 28 aug 2005
  9. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben compleet de draad kwijt, de overgang van feature weken naar boskabouters met rode puntmutsen is me denk ik teveel geworden 8)

10. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Omdat kabouters eieren leggen, lijkt het ook mogelijk dat de kleurstoffen die op de blauwe M&M's worden gesmeerd het kabouterei penetreren en de kabouterhoud blauw kleuren.

(Wat op zijn beurt weer zou betekenen dat M&M's in hun vroege fase kaboutereieren waren, maar dat ze inmiddels overgestapt zijn op chocolade omdat kabouters hun eieren beter gingen verstoppen. Ook een goede verklaring voor dat er weinig smurfen meer gesignaleerd worden heden ten dage)

Ik ben de Minister bij het Ministerie van Kabouterzaken.

Maar goed, we sluiten dit topic met deze interessante, doch intrigerende, kwestie over de oorsprong van de smurf. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina