Jup, had al iets gelezen over een aantal bundels. MGS 3 bundel en gta etc Dan ga ik voor de MGS 3 bundel
baleh voor de mensen die op een hd zaten te wachten: What's particularly interesting about the new SCPH-70000, however, is that it cannot use the Hard Drive (HDD) needed for games such as Final Fantasy XI, and well, Final Fantasy Xi's expansion packs. It has also been confirmed that some software will not be compatible with the new unit, but what those titles are have not been revealed. Bron: http://ps2.ign.com/articles/549/549938p1.html
Je kan de oude PS2 toch nog wel kopen? Bij de psone was dat niet zo Wel mooi design, ik heb al een ps2 , maar ik vind hem gewoon lelijk. Kwamen ze maar een jaar eerder met dit design...
Dat klepje moet dan wel motorisch worden aangedreven dat zou wel mooi zijn, niet zo'n gaar veertje dat die klep gewoon naar boven duwt...voor de rest is niet zo bijzonder eigenlijk, hopelijk hebben ze iets voor ldie uidruchtig fan bedacht.
verander de titel ook even naar plaYstation, als je het op de home page ziet staan denk je dat het over PLAS...ma beeldscherment gaat.
mooi, deze gaat roelen.. ik koop over een tijdje dan gewoon de oude ps2 en ben dan veel goedkoper uit. mooi!!
Iemand van het woord lelijk gehoord? Het design van de orginele ps2 is zeer mooi, vind deze echt drie keer niks.
Als je dit design niet mooi vind en originele ps2 wel dan euhm... Dit is precies hetzelfde als een normale ps2 Alleen hebben ze em wat verkleint _0/ Design is niet echt aangepast ofzo _0/
volgens gamer.nl is de PStwo nog maar 2,5cm dik (PS2 was uim 8cm)en moet hij 75% minder lawaai maken dan de ps2 edit// wat moet ik mij hier bij voorstellen.dat er straks spellen zijn die wel op de ps2 maar niet op de PStwo te spelen zijn? dat er geen hdd ik kan vind ik opzich niet zo erg omdat je die tot nu toe alleen voor FFXI nodig blijkt te hebben
Ik vind hem eerlijk gezegd lelijker dan de normale. Waarom zou een ding nou zo klein moeten zijn? Je moet toch ergens je kamer mee vullen.
ja vind ik ook iedereen zat altijd te zeuren over die grote xbox ma ik vond um gewoon mooi en a maakte me nie uit hoe groot hij was en nu dit weer ik vind de originele veel mooier en daar komt de dvd lezer tenminste normaal uit
maar ik heb ut plaatje nog eens goed bestudeert en volges mij is ut geen toploader want je zie ut stuk wa er uit zou moete kome en ut knopje dus....
Idd k vind m ook niet echt beter. -hij pas niet in de kast met hifi spullen (doordat je de disk er boven in moet doen) -de harddisk hoe gaan ze dat oplossen? (alhoewel sony kennende er wel een oplossing voor zal zijn)
lelijk ding...... Met een paar rare dingen, dit lijkt echt een PS2 met anorexia en paarse netkousen :{