1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Nieuw design PlayStation 2

Discussie in 'Games' gestart door Grave, 21 sep 2004.

1. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    en daarom is GTA sanandreas vertraagt

Ze maken een bundel, kleine ps2 en gta sa

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Jup, had al iets gelezen over een aantal bundels. MGS 3 bundel en gta etc :cool: Dan ga ik voor de MGS 3 bundel }:]

3. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    baleh voor de mensen die op een hd zaten te wachten:

What's particularly interesting about the new SCPH-70000, however, is that it cannot use the Hard Drive (HDD) needed for games such as Final Fantasy XI, and well, Final Fantasy Xi's expansion packs. It has also been confirmed that some software will not be compatible with the new unit, but what those titles are have not been revealed.

Bron:

http://ps2.ign.com/articles/549/549938p1.html

4. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een lelijk ding man!
    Geef mij maar mij drie jaar oude ps2 zwart maar. _O_

5. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan de oude PS2 toch nog wel kopen? Bij de psone was dat niet zo :mad: Wel mooi design, ik heb al een ps2 , maar ik vind hem gewoon lelijk. Kwamen ze maar een jaar eerder met dit design...

6. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klepje moet dan wel motorisch worden aangedreven dat zou wel mooi zijn, niet zo'n gaar veertje dat die klep gewoon naar boven duwt...voor de rest is niet zo bijzonder eigenlijk, hopelijk hebben ze iets voor ldie uidruchtig fan bedacht.

7. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Echt weer wat voor Sony _0/

8. thabo

thabo Zwabbo

Leuk Bevonden:
    0
    je kan het ook zien als een vergoote psp zonder beeldscherm, toch?

9. thabo

thabo Zwabbo

Leuk Bevonden:
    0
    verander de titel ook even naar plaYstation, als je het op de home page ziet staan denk je dat het over PLAS...ma beeldscherment gaat.

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    mooi, deze gaat roelen.. ik koop over een tijdje dan gewoon de oude ps2 en ben dan veel goedkoper uit. mooi!!:)

11. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand van het woord lelijk gehoord? Het design van de orginele ps2 is zeer mooi, vind deze echt drie keer niks.

12. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Als je dit design niet mooi vind en originele ps2 wel dan euhm... :+ Dit is precies hetzelfde als een normale ps2 ;) Alleen hebben ze em wat verkleint _0/ Design is niet echt aangepast ofzo _0/

13. XeoN

XeoN Guest

..........

Laatst bewerkt door een moderator: 28 okt 2004
  14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    volgens gamer.nl is de PStwo nog maar 2,5cm dik (PS2 was uim 8cm)en moet hij 75% minder lawaai maken dan de ps2

edit//

wat moet ik mij hier bij voorstellen.dat er straks spellen zijn die wel op de ps2 maar niet op de PStwo te spelen zijn?

dat er geen hdd ik kan vind ik opzich niet zo erg omdat je die tot nu toe alleen voor FFXI nodig blijkt te hebben

Laatst bewerkt: 21 sep 2004
  15. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem eerlijk gezegd lelijker dan de normale. Waarom zou een ding nou zo klein moeten zijn? Je moet toch ergens je kamer mee vullen.

16. thedutchterror

thedutchterror Noobienoobienoobie

Leuk Bevonden:
    0
    ja vind ik ook iedereen zat altijd te zeuren over die grote xbox ma ik vond um gewoon mooi en a maakte me nie uit hoe groot hij was en nu dit weer ik vind de originele veel mooier en daar komt de dvd lezer tenminste normaal uit:)

17. thedutchterror

thedutchterror Noobienoobienoobie

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik heb ut plaatje nog eens goed bestudeert :p en volges mij is ut geen toploader want je zie ut stuk wa er uit zou moete kome en ut knopje dus....

18. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd k vind m ook niet echt beter.
    -hij pas niet in de kast met hifi spullen (doordat je de disk er boven in moet doen)
    -de harddisk hoe gaan ze dat oplossen? (alhoewel sony kennende er wel een oplossing voor zal zijn)

19. Brabus Freak

Brabus Freak Range Rover TD6

Leuk Bevonden:
    2
    Kvind em wel netjes, maar ik denk dat deze meer als €149 gaat kosten!
    Wanneer komt ie overigens uit?

20. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    lelijk ding......

Met een paar rare dingen, dit lijkt echt een PS2 met anorexia en paarse netkousen :{

Laatst bewerkt: 21 sep 2004

Deel Deze Pagina