Lelijk vind ik 'm niet, wel teleurstellend qua design... Ik had verwacht dat ze net als bij de PSone er iets moois van zouden maken. Iets moderner dan de huidige PS2. Maar nu heb je bijna hetzelfde, alleen dan kleiner...
Ut is een toploader dude. Staat in de specs en als je even bij liksang kijkt bij de plaatjes, dan zie je wel hoe dat werkt Staan plaatjes van em open
dom dat ze hier nou nog aandacht aan besteden... een geval wat door moet gaan voor console ''opknappen'' ... Dom, dom, dom...
Ik vind wel mooi, het is een hele verbetering dat er nu een netwerkt poort op zit! zeker het aanschaffen waard (voor de spellen MGS en GTA SA). En mischien kun je die hdd nu wel via die netwerkpoort aansluiten.
of gewoon via de usb een externe hdd.lijkt me niet zo moeilijk. Alleen bij ign.com stond dat deze playstation hdd niet ondersteund.
Het kleinere design ziet er eigenlijk best wel chic uit moet ik zeggen. Alleen dan weer wel jammer van die toploader, het komt een beetje 'betamax-achtig' over. Bij de GameCube vind ik dat gek genoeg dan weer niet zo'n probleem, maar hier staat het echt niet imo. Ik houd het dan ook gewoon lekker bij zijn grote broer
de "oude" ps2 wordt toch uit de winkels genomen.Dat las ik net op insidegamer.nl dus mensen die ffXI nog willen spelen moeten snel een ps2 kopen
Kvind m niet echt al te mooi, had meer verwacht Vind m beetje treurig. Eigenlijk moet ik toegeven dat ik nog een enkele console mooi heb gevonden maar goed
Vind het orgineel er ook beter uitzien. Natuurlijk is het wel leuk zo'n kleine uitvoering, maar zeker niet de bepalende factor om een mini ps2 te kopen.
De reden waarom Sony met een kleinere versie van de PS2 komt is simpel , voor de productie van de nieuwe PS2 hebben ze minder machines nodig. De machines die ze nu over houden kunnen gebruiken worden voor het maken van de Sony PSP. Eind 2004 moeten de winkel is Japan er mee vol liggen.
Ik ga hem zeker halen (word me 3e ps2), ten eerste omdat hij er gewoon super strak uitziet, ten tweede voor de verzameling en ten derde omdat mijn eerste PS2 al 4 jaar oud is, en dus wat begin van lichte slijtage begint te vertonen (langer laden, meer herrie etc). Weer een mooi apparaatje van Sony !!! En er komen ook nog eens supervette games, dus het worden mooie tijden!! Kijk hier nog wat nieuwe foto's: http://www.dgs-online.nl/news_display.asp?id=14344
Mja, ik haal em wss wel, ik vind het alleen balen dat hij bovenlader heeft, want ik wil hem in de auto bouwen...