1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Nieuw design PlayStation 2

Discussie in 'Games' gestart door Grave, 21 sep 2004.

  1. STARBL@DE

    STARBL@DE New Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    brabus freak??
    hahahhaahaaaa
     
  2. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Brabus is de shit man!Die auto's zijn echt rete snel!

    Nu weer ff ontopic.
     
  3. soulhunter

    soulhunter Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    re

    Hij is echt super klein alleen vind ik de kleur dus niet mooi, maar in het zilver zou die er echt super slick uit zien.

    Ben nu toch aan het twijfelen over de aanschaf van een ps2, met 3 woorden: mgs3, killzone, gt4.
     
  4. Brabus Freak

    Brabus Freak Range Rover TD6

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    2
    K, waar slaat dat dan weer op?
    Als ik Brabus Freak ben wil toch niet zeggen dat ik hem in een brabus zou bouwen? Als ik dat zou kunnen betalen...

    Dus flikker ff lekker op met je domme opmerkingen wil je?
     
  5. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    is dat ding nou ongeveer even groot als een dvd hoesje?
     
  6. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Nee joh, even groot als de PsOne ;)

    Volgens mij zijn de lengte/breedte afmetingen nog ongv. hetzelfde.
     
  7. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen PS2 en was net van plan 1 te halen maar nu moet ik dus nog ff wachten...
     
  8. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik vind hem er niet uitzien.. net als de PSOne. Veel te klein en die toploading ziet er helemaal niet zo solide uit als bij de Gamecube.

    Naja ik wilde al geen PS2 en nu helemaal niet meer :p kan ik met een gerust hard die 150 euro aan een DS besteden.
     
  9. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem wel stijlvol alleen hij is zo dun en klein geeft n beetje gevoel dat je eigenlijk niks hebt gekocht, mocht wel n paar lichies bij of n klein blauwkleurig lcd-display, maar stijl is goed nog steed mooi rechthoeking niet zoals psone lelijk ronde vormen dat past niet bij iets elektronisch en technisch. maarja je kan idd beter die 150 euro besteden aan n nintendo ds import (US) :D
     
  10. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    smaken verschillen, maar om het nou lelijk te noemen.. het ziet er net zo uit als de orignele. Hij is alleen kleiner. some people like it big i guess.
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    [​IMG]

    Waar staat ie daar nou op?
    Zou dat standaard-ding meegeleverd worden? :eek:

    Hoorde laatst dat iemand misschien m'n Ps2 wilde kopen. Zou wel mooi zijn als ik er dan deze voor in de plaats kan zetten.
    Vooral aangezien de PStwo stiller schijnt te worden.
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Waarom zou je je ps2 verkopen om vervolgens een pstwo te kopen? Oo omdat ie stiller is.. Zie het al :) Niet echt een reden om nieuwe te kopen. Geluid staat bij mij toch altijd zo hard dat ik console niet meer hoor ;)
     
  13. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn playstation 2 is al een tijdje terug overleden, en dit is een mooie kans om een nieuwe ps te kopen samen met een aantal aankomende ps2 toppers.
     
  14. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    net als bij de PS2 krijg je geen standaard bij de PSTWO
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Meh, hoerig. Goed over nadenken dus.
     
  16. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind die standaard zowieso maar bagger, ziet het nut er niet van in. Tis toch veel sexier om zo'n klein dingetje netjes op je andere apparatuur te zetten, en zo'n standaard is ook nog uns onhandig. Maja, das een kwestie van persoonlijke smaak natuurlijk. Overigens vind ik het design wel cool, alleen hoop ik dat Microsoft niet ook met zoiets gaat komen, dat zou wel heel erg anaal zijn..
     
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Denk niet dat microsoft tijd gaat steken om de xbox kleiner te maken. Zou het persoonlijk ook een slechte zet vinden als ze dat deden. Steek maar alle tijd en geld in de ontwikkeling van de xbox 2. Als je nu met een Xbox Little uit zo komen lijkt het een beetje nadoen.
     
  18. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Vind ik ook bovendien is het daar nu al veels te laat voor, Sony kan het misschien nog wel veroorloven maar Microsoft???
     
  19. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af als ze dat wouden doen, hoe ze dat ooit zouden willen doen?? als je ooit een xbox aan de binnenkant hebt gezien.
     
  20. alibi

    alibi Guest

    dat is natuurlijk niet zo moeilijk, kijk maar de naar de nieuwste laptops! die zijn ook 2 cm dik!!

    ik denk zelf trouwens niet dat Microsoft een kleine versie van de Xbox zal gaan uitbrengen.
     

Deel Deze Pagina