keek op de internet site van free id, staat bij dat je geen korting krijgt over hardware, alleen over software dvd en cd's ? of staat het er alleen maar en geven ze wel de korting?
Ik had um afgelopen dinsdag al kunnen hebben, Dixons en MM hadden um toen al, maar koop hem toch pas als ik er heel erg zeker van ben. GTA SA heb ik ook sinds dinsdag trouwens, schijnt dat de MM toch een beentje voor heeft op de rest. Hier nog wat meer Pic's
jep mijn broer BeZaX heeft hem vanmiddag ook gekocht en hij staat nu naast de uber xbox wat een verschil in grote
Ooh vaag. Als ik em via hun site in m'n basket doe word ie 135 euro En ik heb al tal van games bij hun gekocht altijd met 10%korting erop
Heb ik zeker geluk ofzo, want er staat toch echt 135 euro als ik wil betalen Als je screenshot wil moet je he het effe zegge Zo, effe screenshotje 134,99 euro
Yeah alleen koop ik em nog niet. wacht to MGS 3 uit komt. Hoop op eem Mgs 3 pstwo bundel. Heb m´n handen eerst toch wel vol aan halo 2 en alle games die ik nog voor de GC moet uitspelen
Ik koop em met kerst....Weet iemand dan wanneer die MGS3 bundel komt..??..Anders haal ik em met San Andreas erbij enzo..
Ik heb te horen gekregen dat er (nog) geen bundels komen met de nieuwe playstation. zeer betrouwbare bron.
M'n playstation 2 doet het niet meer goed... ik ben dus vanplajn ook een PStwo te halen.... maar ik heb ook een multitap kan die multitap ook op de Pstwo want ik zag ook speciaale multitaps voor de PStwo......