Beetje jammer dit allemaal... De overstap van PS naar PSone was een goede volgens mij. Een kleiner en strakker ontwerp, een lagere prijs. Dit gaf de playstation toch weer een kleine revival. Leuk om dit met PS2 -> PStwo ook te proberen, maar als er allerlei functionaliteit verloren gaat (geen HD, geen multitab, wie weet wat nog meer...) doen ze m.i. toch iets verkeerd.
Damn nou ik heb geenm zin om weer een multitsp te kopen van 50 euro dan koop ik maar een mooie zilvere.....
Klasgenoot van me heeft half jaar geleden zijn ps2 verkocht. Wilde hij binnekort een xbox kopen...vraag ik aan hem of hij dat heeft gedaan. Zegt ie nee, heeft ie een PStwo gekocht...omfg hoe dom kan je zijn. je verkoopt iets en dan koop je het later weer terug
Verkoop PlayStation 2 verdrievoudigd De verkoopcijfers van de PlayStation 2 zijn verdrievoudigd sinds de lancering van de PStwo, de kleinere versie van de PlayStation 2. Door deze prestatie is de PlayStation 2 in de afgelopen weken dubbel zo vaak over de toonbank gegaan dan de Xbox, desalniettemin stegen de verkoopcijfers van de Xbox met zeven procent. Sony zit nu dicht in de buurt om in Engeland de zeven miljoen barrière te doorbreken. Mocht dat gebeuren, dan zal dit Sony's grootste mijlpaal in Engeland zijn sinds de afgelopen vier jaar. www.insidegamer.nl
En hoe bevalt de PStwo bij degenen die 'm hebben gekocht? Is ie echt zoveel stiller? Is ie nou ook sneller geworden qua laden, of zijn dat slechts geruchten?
Ja, hij bevalt enorm!! -Hij is veel stiller. Je hoort alleen het lezen van de disc, maar dat is een heel zacht geluid, je hoort helemaal niks van koeling ofzo. -Geruchten, ik heb er niks van gemerkt.
Dat vroeg ik me dus ook af, of er verschillende kleur uitkomen, zoals met het oudere model. Niets over bekend waarschijnlijk?
Het enigste nadeel van de PsTwo vind ik is dat ie zo warm wordt, het is een tijdje geleden dat ik een Ps2 had, maar toen de tijd dat ik er 1 had werd ie lang niet zo warm als deze.