ik vond het wel lache maar echt info niet echt jan uit genodigt om games te chenk nou ik heb gen game gezien die ford fucus was vet. Dat ze met elkaar in duscuie gaan is hele beter dan hoor je teminsete verschillende meningen. En heeft een iemand de halo 2 trailer gezien of was dat dat hele kleione stuk je in de xbox reclame er voor
was wel lachuh alleen moeten ze meer spellen laten zien en minder onzin. fifa is bija voor elke console pc ps2 gamecube xbox je moeder
Tjeck die shit uit man.... En nog meer van dat soort termen... Stoere dikke gasten met tattoos... echt een goeie representatie van de standaard gamer. Anyway ik moest om alles wat ze zeiden hard lachen. Jaaa tuurlijk CMR3 ziet er grafisch echt schitterend uit. Nou als ik naar de omgeving kijk ziet het er echt kut uit... lelijke bomen en platte omstanders. Het vervolg van die japan reportage komt de volgende keer dacht ik... dan laten ze hopelijk games zien, in plaats van Jan die Sushi aant eten is. Wel grappig programme though. VETTT die shit moet je echt uittjekkuh.
Shit, de helft gemist. Op teletekst stond dat het om 19:00 uur begon. De hufters. Nou ja, de rest maar ff zondag of zo kijken.
ik vond wel dat ze veels te veel zaten te zeuren (vooral bij lotr) wel leuk & grappig maar niet echt functioneel bij een revieuw van een game, maar s wel grappig om naar te luisteren. wat ze eruit moeten halen is die top 10 games, die ken ik ook zonder hun vinden. Verder was t wel grappig allemal
Ik vind het redelijk. Gammo zuigt, maar daar zijn we het wel over eens. Dit programma is wel iets beter, maar zeker niet perfect. Ik heb zelf een vreselijke hekel aan dat taalgebruik en complete junk die ze in Gamekings showen... Ik vond het iig wel goed dat ze niet teveel games in 1 keer willen behandelen.
misschien is het programma nu nog niet zo geweldig, maar het was pas de eerste aflevering. Het is dus best wel mogelijk dat het nog beter wordt...... (hopelijk )
wat vonden we van bruce lee? KUT! ze vertellen in ieder geval de waarheid... dat is fijn het mocht wel wat meer verstaanbaar gemaakt worden. maar dat is een kleinigheidje.
Die Bruce Lee stond op 6 of 7 of zo in de top tien van best verkochte spellen. Zijn er zo veel mensen die dat spel hebben dan ? T'is echt de slechtste game op Xbox.....
Thnx for the respons, vet man, anyway, jullie punten van kritiek zijn terecht, deel 2 wordt veel minder rommelig, we hebben het beter voorbereid, wat dingen weggehaald etc. het is ook een beetje het gevolg van de formule. Kijk bij beeld plus voice over kun je gewoon iets netjes intikken en voorlezen. Wij moeten improviseren, kijken wat uit de discussie voortkomt. maar dat mag wat beter gestructureerd en dat wordt het ook. Niet meer voor je beurtje praten. Echter let wel, uit een discussie van een half uur moeten we drie minuten knippen, lastig, en we willen niet de diep en techno gaan, gewoon aangeven waar die game over gaat wat vet is en niet. Zie het voor jullie als een extra, bladen voor info, internet voor snel nieuws en de TV voor relaxed beeld checken. Tja die charts, eeeh sponsor hem daar moet je toch iets voor terugdoen. En zo maken we er nog iets funny´s van. de humor zal altijd blijven, zo zijn we nu eenmaal, wij zij gameliefhebbers, maar we nemen het wel met een korrel zout. Echt al die gasten op die trips met vraen als how many polygons are there in these car. Ik wil tpch alleen m aar zien en weten of halo 2 vet is. O ja, Halo 2 zag er niet lekker uit van de DVD die we kregen. maar ik denk dat we binnekort iets veel beters over die game hebben. Ms helpt ons echt heel hard om scoops te krijgen. Xbox Live krijgen we al heel snel voor een weekendje te leen en die gaan we dan live testen. al in al, was ik wel tevreden. Dit is de eerste keer, we gaan verder werken tot de formule perfect is. Dat betekent met veel humor maar ook verstaanbare discussies. Er zal ook 1 review meer in komen. Deel 2, met Splintercell en Unreal Championship, o man weet je meteen weer waarom je een Xbox hebt.
je ziet al wel dat de xbox rules, in deel 1 waren zo beetje alleen maar xbox beelden (zelfs toen ze zeiden dat het een ps2 versie was )
zorg ook meteen ff dat die piepjes worden uit 't programma. die zijn heel erg vervelend. of scheld gewoon niet, maarja. dat zal wel lastig worden denk ik