Ik als PU lezer van het eerste uur heb de aflevering gemist *schaam*. Maar hoe meer games op tv, de beter. Want je kunt nooit te weinig weten over games
Das logisch, maar dat moet toch sneller kunnen? Door elke titel rustig op te noemen van 3 ( of 4) charts wordt het wel langdradig. Gewoon het lijstje in beeld nemen is toch ook wel genoeg (behalve als de FRS dat niet pikt natuurlijk). BTW, wat doe de FRS voor jullie dan, als zijnde sponsor???
wat denk je Jojajajoja... en de charts zullen vanaf deel 3 alleen nog maar tekst zijn en ja er komen meer games in. Deze kritiek is integraal overgenomen. En nee discussie en gelul blijft erin, het is TV, steriele beelden met tekst kun je beter van het net halen, TV moet ook leuk zijn om te kijken. Veel van jullie vergelijken het teveel met hetgeen je op internet vindt, AVI´s, MPG´s etc. Dat diggen jullie en dat dig ik, Maar de casual gamer die we er net zo graag bij hebben als jullie, die wil ook lekkere TV zien, gewoon funny stuff. En dat bieden wij. JJ
Zit je nu mijn naam te dissen??? vind ik overigens wel terecht, maar het lijkt toch wel op jj met wat klinkers ertussen. Daar wil ik nog wel de kanttekening bij maken dat ik niet als jajojo door het normale leven ga. Ik vind Gamekings overigens wel een leuk programma, vooral door de discussie. Volgende week maandag zit ik weer voor de buis.
dissen is mijn middlename, Cool, zit lekker veel Xbox in. Dit weekend lekker spelen met Xbox Live, Ms geeft zetjes bij ons neergezet. ja PU en GK man zijn, heeft zo zijn voordelen. Onze bevindingen in GK deel 5. JJ
he ik daag je uit voor een potje uc op xbox live zeg maar wanneer je je setjes binnen hebt dan kom ik wel langs
Toen scholden ze volgens mij niet maar ze noemden het merk ford van de auto en dat mocht blijkbaar niet
Die gasten kunne nie presentere man.. Kijk eens hoe skate doet voor de camera..echt een mongool En Dre....pfffff......
alsof jij 't beter kan....pffff 't is gewoon hardstikke relax. ze zeggen wat ze willen en ze presenteren niet als ene persoon C. met paars haar dat elke keer in een andere vorm zit.
lol, ik word later acteur of iets in die richting..iets wat met televisie te maken heeft, en ik heb nog talent ook lol maar dat zei ik toen ik voor het eerst keek...... ik vind ze wel chillz..