Nieuw MSN Virus

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daz, 7 mrt 2005.

1. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Rustig maar Microsoft heeft dat toch zo op gelost. Gewoon Windows update blijven checken voor een update.

En voor in de toekomst alleen bestanden aan nemmen die je zelf vertrouwd, dit geld trouwens ook voor e-mail etc.

Maar ff serieus ik ben het nog niet tegen gekommen is het een grap of zoiets want ik geloof er winig van.

2. _TP_

_TP_ blaaaaat

Leuk Bevonden:
    0
    ach.. alles is wel weg te krijgen.. dus ook dat virus.

maak me meestal niet zo druk om die dingen

3. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij denkt dat wij allemaal tegen jou zitten te lullen dat we zo iets binnen kregen. Nee het is dus geen grap _0/

4. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Dit is enge shit mensen:confused: van veel mensen in me lijst krijg ik die shit aangeboden:confused:
    ik vertrouwde het al niet dus heb nie geopend

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Het .pif is makkelijker dan je denkt. Tenminste, de versie die ik een maand geleden had (het zal wel dezelfde zijn)

ctrl-alt-del en stop het proces van dit bestand. Zoek in windows naar de naam, en verwijder het. Klaar was Pim.

6. exilim

exilim mASter_eXiLim

Leuk Bevonden:
    0
    LoL, de oplossing voor het verwijderen van een virus ofzow ligt is vaak heel simpel... Moet alleen ff goed nadenken. Maar heb verder nog geen last geahd van dit virus en niemand heeft mij dit oowk gstuurd dus.... Maar bdankt voor de tip:p

7. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens.

Je moet echt halfdronken zijn en een IQ van -12 hebben wil je niet snappen dat dat een virus -kan zijn- of zelfs is. Het kan aan mij liggen maar als ik zo'n bestand aangeboden krijg zie ik in éen oogopslag wat voor een bullshit het is.

No offense (naar mensen met een IQ van -12 :p ;))

Laatst bewerkt: 7 mrt 2005
  8. jeroen kroes

jeroen kroes hertog jan ownage

Leuk Bevonden:
    0
    heey kerel jij bent the best klasse ik wou net niet gelukkig zoon bestande acepteren ma ik sla die jonge morguh wel in elkaar8o| :mad:

9. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg net iets van 3 x iets van zo'n 1 of ander wijf:confused: eerst was het: me on vacation.exe dan weer fat elvis.exe en dan nog wat shizzle:confused: maar ik dagt dat het weer van die kut programmatjes waren dat je weer zo'n msn naam krijgt van ik ben homo en ik sgaam me er niet voor was of zo:confused: dus ik downde het maar niet (A)

10. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

nee hij kan er ook niks aan doen hij heeft dat virus ook, en die stuurt automatisch naar iedereen in zijn lijst.

dus nikks rammen;)

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dude die kerel die jij in elkaar wilt slaan die kan daar helemaal niks aan doen :D Kijk ik denk dat als je het hebt geopent het in je computer zit en het gaat geven aan andere msners in jou lijst en dat hij dat niet uit zich zelf geeft aan anderen want dan doet iedereen dat die dat virus heeft. Ik vind het erg rot voor mensen die het geopent hebben. Misschien weet iemand hoe je die troep er dan weer gelijk af kan donderen?

12. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Whahaha 8)

Hoe droog kun je reageren.

Maar om terug te komen op het onderwerp: ik heb ook al verscheidene verzoekjes gekregen om het bestand te openen, aangezien ik nogal achterdochtig ben, heb ik het niet geopend wat achteraf ook maar goed bleek te zijn dus.

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Fijn voor iedereen dat ze zo slim zijn om het te weigeren. Daarmee help je de mensen met problemen niet. Behalve ergeren. :mad:
    Ik heb hem er dus ook op staan, en dankzij dat virus kan ik nu zelfs niet meer normaal op internet. Dus ik hoop dat iedereen die niet iets zinnigs heeft te zeggen, waar de mensen met problemen iets aan hebben hun bek houden,want je komt alleen maar erg stom en nerd over met opmerkingen als 'wie accepteerd er dan ook een exe bestand'. :mad:

14. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik keeg hem gisteravond van een gast maar ja ik was al op de hoogte van dit virus dus niet geopend.

15. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    ik had m ook geopend..hoe dom kun je zijn maja..
    computer gescand en hij vond hem en zegt dat hij hem verwijderd heeft..
    hopelijk is dat ook echt zo :{

16. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die voorbeelden net ook al aangeboden gekregen en ben bkij dat ik ze niet heb geaccepteerd. :)

17. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Jongens de broncode is gekraakt je kunt film kijken van dvd kwaliteit en ze nemen maar 17kb in beslag :+

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Waar heb jij t over?:confused:

19. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Kinders toch, weet je dat niet dat was de techniek om films in dvd kwaliteit op 16 kb te krijgen. De vinder hiervan is spontaan overleden en de papieren zijn nooit meer gevonden, en dat net voordat de deal zou worden gesloten met een groot bedrijf.

20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    :{ Ksorry ik snap t niet maar laat t maar :+ ;)

Deel Deze Pagina