Nieuw MSN Virus

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daz, 7 mrt 2005.

1. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is net zo'n soort van virus die je zelf kon sturen naar iemand, dat heten Spider-nog-wat. en kon je van bla bla site afhalen. Dan had je zo'n programmatje dan moest je een klein bestandje versturen naar iemand en dan als hij dat gene opent kreeg toen een zward beeld.
    en als dat goed gegaan is krijg jij een lijstje van tools zoals. computer bestandjes deleten, Dvd/cd laA open en dicht doen enzovoort..
    dus gewoon Crap!

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    dat was sub 7 en wordt door elke virusscanner allang herkend

3. Grace

Grace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap wie je bedoelt ,programma over gezien!!

Kut he :mad:

4. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het virus ook gehad en twas echt wel een kutvirus hoor, je kon zelf je toepssingvenster niet meer openen als je op ctrl-alt-delete drukte :confused:
    ook sites als hotmail enzo sluiten automatisch af en sites of zelfs threads op dit forum dat ook maar iets met het virus te maken had, sluiten direct nadat je ze opende! echt weird shit , gelukkig heb ik het virus gevonden maar wel na 3 keer proberen met 3 verschillende virus scanners want de meeste virusscanners werkten zelfs niet meer door het virus :confused:

5. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van me was ook de lul. Uiteindelijk heeft hij hem er wel afgekregen, maar dat duurde wel een tijdje... Vrij hardnekkig virusje dat ding.

6. Caps13

Caps13 Guest

Jah GVD ik heb het ook. Ik wordt helemaal gek van dat gebeure. Maar hoe weet je nou zeker of het ook daadwerkelijk niet meer op je PC staat ?

7. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    scannen met een geupdate virusscanner.

Deel Deze Pagina