<Offtopic>nationaliteit wordt bepaald door de afkomst van je ouders. Dus zijn de meeste "allochtonen" een echte allochtoon omdat de 2e generatie net aangebroken is. Dus veel hebben ouders die uit een ander land komen. Zijn je ouders "tweelandig" mag je zelf kiezen.< Offtopic><Ontopic> Ik denk dat het een goede stap is dat deze partij opgericht wordt. We praten hier over een volksvertegenwoordiging , en WIJ bepalen dus wie of wat dat inhoud. Leeft dit in de maatschapij? een veel strengere wetgeving t.o.v. allochtonen? Ik dacht het wel. Zoals de commissie blok al opmerkte vanmorgen, en we hebben het hier over zeer geleerde mensen: De integratie van allochtonen is totaal mislukt!. En ik weet zeker dat dit gevoel zeker leeft onder de Nederlandse bevolking. En politiek is nogmaals de stem van het volk, dus ik denk dat deze partij , mits zij zich wat genuanceerder opstellen dan NVU of Vlaams Blok zeer hoge ogen zouden kunnen gooien bij verkiezingen. Ik vind het begin iig hoopgevend.
/edit Dagafsluiting: nederlandse vlag op tv terwijl het volkslied gespeeld wordt
Laatst bewerkt: 19 jan 2004