1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuw spel bekrast

Discussie in 'Algemeen' gestart door Amblydoras, 16 apr 2010.

  1. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister was ik bij de mediamarkt en zag daar en bak voor xbox360 games voor 11 euro!! ik dacht mooi, neem er een paar mee.

    Thuis Halo ODST uit het doosje gehaald en in de lade gelegt (alleen aan de zijkanten gepakt). Toen mn xbox hem niet af wilde spelen bekeek ik de disc en zag dat deze vol met vette vingers zat, en het ergste rondom zag een enorme kras:confused:

    De disc zat btw helemaal in het plasic, maar de verzegeling ontbrak bij beide spellen...

    Mijn vraag, hoe kan dit? Vanavond eens proberen of ze het uberhaupt geloven bij de mediamarkt, of dat ze denken dat ik dit zelf gedaan heb...
     
  2. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Waren het misschien 2de handsspellen? Zelfs dan mag je er vanuit gaan dat ze werken natuurlijk en dus ook niet bekrast zijn. Sowieso mee teruggaan, normaal zouden ze daar toch geen problemen mogen over maken, zeker niet als je het gisteren gekocht hebt.

    Als ze geen vervangspel hebben en je wil de game in kwestie echt houden zou je altijd kunnen overwegen om de disc bij een plaatselijke gameshop/videotheek te laten polijsten. Indien niet te erg kan dit de meeste disc-read problemen veroorzaakt door krassen oplossen. Kost normaal ook niet meer dan enkele euro's..
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als het spel tweedehands is, is de Mediamarkt alsnog verkeerd jou een niet werkend product aan te bieden. Absoluut mee terug gaan.
     
  4. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    Er stond nergens dat het 2e hands spellen waren, vandaar dus ik dit echt heel raar vind..

    Maargoed, vanavond even terug ermee! Ik laat wel even weten hoe het opgelost is;)
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2010
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Vette vingers waren van jezelf. En misschien had je een oude xbox, met zo'n cd lezer die krassen maakt op je disc. Is het een perfect ronde kras? Zoiets als deze:

    [​IMG]

    Als je een game mania bij je in de buurt hebt kan je de disc laten polijsten voor 5 euro, en dan doet ie t weer perfect.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2010
  6. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, k zei al in de startpost dat ze niet van mij zijn. 100% zeker..
    En andere spellen bakrast mn xbox ook niet, heb ik al geprobeert.

    + de zegel van het doosje was al verbroken.

    Tis idd wel die kras ja
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De MediaMarkt neemt geen games terug waarvan het zegel is verbroken.
    Vermoed dan ook dat de game (demo) afkomstig is van de game-afdeling.
     
  8. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Zat het de al in het hoesje toen je 'm uit die bak haalde? ( normaal gaan die er later in )

    Want misschien heeft iemand ooit een cd omgewisseld ofzo?

    Sowieso naar de winkel gaan!
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    bij mij wel. Heb al 2 keer een spel gekocht en gespeeld. Vond ze niet leuk en heb ze geruild. Zolang je geen code moet activeren zoals bij pc games kun je binnen 24 uur ruilen.

    En als iets kapot geleverd wordt heb je altijd garantie natuurlijk. Want hoe kun je anders constateren dat hij kapot is zonder hem open te maken? Je moet gewoon terug en omruilen, daar heb je als consument gewoon recht op.
     

Deel Deze Pagina