Newcastle - Villareal ... 3-1 Wat een schijtploeg zeg villareal ... de verdedigers zijn zo traag als dikke stront door een rietje. Nihat en Rossi komen nog geen lantaarnpaal voorbij en passes geven over 4 meter is ook nog een hele opgave voor ze RAMPENELFTAL!
Newcastle - Villareal 3-1 Zoete wraak voor Newcastle, dat na de tamme 1e partij liet zien hoe groot het thuisvoordeel is op St. James' Park. Het had wel 8-1 moeten zijn gezien het aantal gemiste kansen voor de keeper. Toch is de manager tevreden met deze uitslag. Hij ziet Newcastle als titelkandidaat na deze show. 22' Owen 1-0 28' Duff 2-0 45' Owen 3-0 82' Nihat 3-1 Edit: Jij hebt een van de beste elftallen van de competitie, dus niet zo zeuren
Vond eerste wedstrijd dat jij had moeten winnen! als je kijkt naar wedstrijd overwicht! maar gelukkig bleef 0-0 tweede wedstrijd ging gelijk op met mij als gelukkige winnaar!
Fc Porte - Olympique Marseille 4-1 Benaruar 14e 0-1 E/D El Kara 20e 1-1 Gonzales 28e 2-1 Raul 83e 3-1 Lopez 86e 4-1 Goeie wedstrijd Had meer wedstrijdoverwicht! maar kon alleen de laatet 10 minuten grote kansen krijgen waardoor ik uit liep! Olympique Marseille - Fc Porto 3-2 Penalty. Gonzales 23e 0-1 Kone 45e 1-1 Niano 65e 2-1 Lopez 69e 2-2 Niano 71e 3-2 Hele leuke wedstrijd! beetje klets wedstrijd hele tijd aan praten was gezellig! Kreeg op laatst veel 1op1 op keeper maar keeper had bal elke keer! Dirk goed gespeeld!
De gamertags op de site kloppen niet allemaal. Don Sloos bijvoorbeeld staat een of ander nummer achter.
Villereal - Marseille 3-0 Eindelijk weer een overwinning. vraag me niet hoe want ik had ook zomaar achter kunnen komen. 56 min Nihat 64 min Rossi 88 Min Senna
Heb er niks meer aan toe tevoegen Zeker leuke westerijd beetje lopen lullen Achja Net Villareal-Olympique Marseille 3-0 1-0 56 Min Nihat 2-0 64 Min Rossi 3-0 88 Min Senna Wat speelde ik bagger Tegenstander goed gespeelt
Marseille - Newcastle 0-1 10' Owen 1e helft speelde Newcastle Marseille helemaal naar huis. In de 2e helft liet Marseille zien wel degelijk te kunnen voetballen met een paar aardige kansen. Ook Newcastle raakte het aluminium nog enkele keren, maar het bleef bij 0-1.
Olympique Marseille-Newcastle 0-1 10 min Owen Eerste helft speelde ik na niet goed 2de helft veranderde ik me tactiek en heb ik wat kansjes gehad maar me tegenstander vond ik toch stuk beter Goed gespeelt
Sorry maar ik ga slapen morgen weer vroeg op Ben morgen s´middags en s´avonds online Meschien morgen doen?