Bayern leverkusen 1-3 Atletico madrid
45' Aguero
56' Aguero
72' pongolle
79' kiebling
Atletico madrid 4-2 Bayern LEverkusen
36' aguero
43' rodriguez
57' pognolle
63' kiebling
88' friedrich (ED)
90' helmes
Geel:
Friedrich
Vidal
Rood:
Kadlec
1ste wedstrijd speelde ik puur tegen aguero.. ik ergerde me kapot aan die speler,
sprint gewoon langs mijn verdediging en mijn verdediging is gewoon te sloom om hem bij
te houden waardoor hij heel makkelijk kan scoren.
2de wedstrijd speelde de scheidsrechter een hele dikke vette hoofdrol in..kwam er weer een rush van aguero,
en ik haalde hem meteen neer omdat ik er gek van werd.. Rode kaart ja..
Was misschien ook wel terrecht. Dan kom ik er eindelijk eens met een goede aanval , kom ik 1 op 1,
probeert hij me eerst neer te halen met zijn verdedigers, vervolgens schiet ik op de keeper en gaat hij naast
dus zou je denken dat ik een corner zou krijgen, maar nee hoor, scheids fluit gewoon af dat het rust is.
En laat corners nou net een sterk punt van mij zijn waar ik veel mee scoor.
In de 2de helft speelde ik gewoon veel beter, en kreeg genoeg kansen, hij probeerde me steeds neer te halen en
dan ga ik alleen op de keeper af, word ik gewoon met zijn laatste man van achter getackled en krijg ik een vrije trap,
en zijn verdediger? Helemaal NIKS... als je dan mij rood geeft voor doorgebroken speler neer te halen, moet je dat andersom ook doen.
vervolgens duurde de blessure tijd in de 2de helft wel erg lang. Toen kreeg hij een corner, en ja, je raad het al, hij mag die gewoon wél nog nemen
waar die bijna uit scoort..
Neemt niet weg dat hij de 1ste wedstrijd gewoon terrecht heeft gewonnen, maar de 2de wedstrijd vind ik gewoon onverdient.
Scheidsrechter ftw!
Laatst bewerkt: 1 nov 2008