1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NIEUW!!! The Autumn Tournament (MELD JE NU AAN!)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door GODZILLA, 25 okt 2008.

1. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55

Was het een totaal anders spelend Leverkusen of een totaal anders spelend Espanyol in de 2e wedstrijd?

2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    2de wedstrijd heb ik me echt kapot zitten lachen hoe alles nét niet erin ging 8) Dan lob ik de bal over de keeper, ik denk.. he-he nu gaat die eindelijk erin. maar nee hoor, haal je hem nog van de lijn af :+

3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Als ik dat eens wist! Kwam in de 2de helft erachter dat ik verdedigend speelde terwijl ik normaal aanvallend speel. Maar ik vind niet dat ik het daar moet gaan zoeken. 2de wedstrijd heb je zeker verdient gewonnen. Alleen raar hoe ik 10 minuten eerder je met vlagen van de mat speelde.. |:-
    Sorry dat je steeds na een doelpunt paar seconden moest wachte op me. Maar ik schrijf altijd direct even de doelpuntenmaker enzo op ;)

Goed gespeeld en succes verder! Hoeveel punten heb je nu? en hoeveel wedstrijden gespeeld?
    Ik denk niet dat ik de 1ste 3 nog haal, zal wellicht 4de worden |:-

4. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Maakt niet uit hoor, dan komen de spelers ook weer lekker bij haha.
    Ik heb nu even kijken:

3x verloren
    1x gelijk
    4x gewonnen

8 gespeeld: 13 punten

als het goed is. Jij gaat makkelijk de 1e drie halen hoor! Ik denk dat ik in de play-offs kom. Tegen Atletico zo'n rare wedstrijd gehad, 3-0 verloren terwijl ik de betere was =(

5. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nou, jij staat er op het moment beter voor dan mij ;)

En zoals ik ongeveer weet staat het nu als volgt:

1: As Roma
    2: Atletico Madrid
    3: Bayern Leverkusen
    4: Espanyol

Ik sta nu wel 3de, maar ik heb 12 gespeeld en 22 punten.
    Als jij de komende 4 wedstrijden wint, sta je op 25 uit 12

Dus in principe heb jij het in eigen hand.

Ik heb ook nogal staan prutsen tegen Atletico Madrid, of moet ik zeggen tegen Aguero? Had namelijk meer het gevoel dat ik tegen hem speelde als tegen atletico madrid.. Die 2de wedstrijd tegen hem had ik gewoon moeten winnen.

Laatst bewerkt: 1 nov 2008
  6. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Jaa idd die Aguero he. Je speelt heel zn team weg, keeper houd de bal, dan passt hij de bal op Aguero en je staat achter:x

7. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ja precies, weet bijna zeker dat als hij Aguero niet had, hij vrijwel geen kansen zou creëren

8. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb Aguero maar 1x gezien bij zijn ploeg:9 Toen scoorde hij een rebound. Die jongen van Atletico speelt gewoon op de snelheid van zijn spelers (Aguero, Pongelle, Simao). Hij mag toch ook roeien met de riemen die hij heeft?

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Natuurlijk, neem ik hem ook niet kwalijk, ik zou ook de snelheid van mijn aanvallers gebruiken als ik die zou hebben. Maar ik zeg ook alleen dat ik die wedstrijd opzich wel kon winnen mocht hij aguero niet in zijn ploeg hebben. Aangezien het steeds counters waren, en vooral langen ballen, waardoor aguero er makkelijk op snelheid langs kon en even een goaltje maken.

10. robbin92

Leuk Bevonden:
    10
    Oke, opvallend dat jullie je niet zo erg ergeren aan Totti en Roma:9

Hulde aan onze poule trouwens!!! Iedereen lekker enthousiast aan het spelen:)

Laatst bewerkt: 1 nov 2008
  11. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ja mee eens. Hmm nee Totti niet aan geërgerd. Meer aan je volledige team xD Nee grapje. Denk dat jij wel een kans maakt op de titel. Iemand zich die zich ergerde aan Tamudo? Ik weet niet wat ie nou heeft, snelheid/kracht/schot maar hij scoort wel vaak:+

12. robbin92

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ergerde me meer aan je keeper:9

13. Juliorz

Juliorz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik had nog gelukt gehad met 6-0,
    als je alles goed had gespeeld was het makkelijk 12-0 geworden, zoveel kansen had je echt, maar 6-0 vind ik al erg genoeg:x

14. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, klinkt misschien dom, maar als je ruim voorstaat, en je krijgt dan een 1 op 1 kans, dan ga je iets doen wat je normaal niet zou doen als het echt nog spannend is zegmaar. Normaal speel je hem dan binnekant voet langs de keeper, nu probeer je met een trucje ofzo de keeper voorbij te komen, en als dat niet lukt boeit het je gewoon niet zo omdat je toch al dik voor staat.

15. Juliorz

Juliorz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee klopt, ik ken het,
    maarja 6-0 is toch netjes, en tjah, je was beter, ik speelde zoals de heledag weer is slecht. ik probeer dan gewoon dingen uit, om te kijken hoe ik makkelijker scoor

16. ErikBOX

ErikBOX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  17. domiendj1

domiendj1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik Aguero in mijn ploeg heb hé :d veel kan ik er ook niet aan doen :d

18. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0

Hoeveel gingen er nou door? Staat niet meer op de site.

19. domiendj1

domiendj1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    3 gaan er door , de 4e speelt barrage

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ben blij dat je hem in je ploeg hebt ;) Toch een speler waar je nog veel aan kunt hebben tegen deze ploegen.

Poule B is nog spannend om wie de 2de plek gaat halen , zijn nog 3 ploegen in de race voor de 2de plek. Ik (Bayern leverkusen) sta er het minst goed voor.

Wat me wel opvalt is dat ik erg veel scoor, As roma heeft 12 punten meer als mij, en hebben allebei 32x gescoord, alleen heb ik 7 doelpunten meer tegen, als je ziet dat die 7 doelpunten wat ik meer tegen krijg je kan lijden tot 12 punten wat je laat liggen, voelt dat toch wel even kut :x

en ehhh, wie is Ajax nou eigenlijk?

Deel Deze Pagina