Fiorentina 0 -1 Panathinaikos Souza Panathinaikos 2-0 Fiorentina Souza Rukavina Door quit van viktor heb ik niet kunnen zien wie er geel had. Dacht danielie en montolivo..
Sjonge jonge wat had Deepoe een mazzel zeg... Ik verwachte een heerlijke wedstrijd want ik vond DeePoe altijd heel goed. Het eerste potje had hij heel veel balbezit, ik kwam 2x 1 op 1 in de eerste helft maar ik miste, hij kwam 1 op 1 en trof de lat. Na rust maakte hij zijn enige kans na een saaie 2de helft waardoor hij 1-0 won, een gelijk spel was veel meer op zijn plaats geweest. Ook een beetje jammer dat je tijdging rekken Deepoe.. Het 2de potje was ik 5x beter, ik heb 2x de paal en 1x de lat getroffen daarnaast heb ik 2x 1 op 1 gemist. Zijn enige 2 kansen gingen erin. Echt diep teleurgesteld, ik ben hard benadeeld door de lat en de paal. Ik had 4 punten moeten hebben maar ik sta met lege handen
ja sorry dude voor het tijdrekken, maja je kan geen goed spel van mij verwachten met een team als panathinaikos, wat totaal geen snelheid en fysieke kracht heeft :{.
Met een kut team en een hoop mazzel ben ik blij. Ik heb een goed team maar dikke pech, dan sta je met niks
Celtic - Newcastle 1-2 72' McDonald 1-0 82' Martins 1-1 90' Owen 1-2 In een spannende open wedstrijd kwam Celtic in de 72e minuut op voorsprong. De overwinning leek in de tas te zitten, maar Newcastle bleef vechten. In de 82e resulteerde dat in de 1-1. Eerst schoot Martins op de paal maar in de rebound was het wel raak. In de 90e minuut voltrok zich een rampscenario voor Celtic. Door klunzig uitverdedigen van de verdediger schoot de keeper de bal keihard tegen Owen aan. Via Owen ging de bal rechtstreeks de lege goal in.
Na 2,5 jaar is het zo ver. Mijn xbox heeft de drie lampjes gekregen. Ik had ze vrijdag al en ben dus blij dat ik eerst nog 'al' mijn wedstrijden kon spelen Neem aan dat het geen probleem is als ik mijn xbox gewoon terug heb voor ronde 2??
Newcastle - Celtic 2-5 28' Coloccini (OG) 0-1 30' Martins 1-1 52' McDonald 1-2 69' Hartley 1-3 74' McDonald 1-4 85' McDonald 1-5 90' Owen 2-5 Evenveel schoten op doel. Newcastle krijgt het alleen voor elkaar om een keer of 6 alleen voor de keeper te missen. Celtic was wel trefzeker.
Newcastle united 2 - 5 Celtic Waar Celtic de vorige pot min. een gelijkspel verdiende kreeg het nu de volle winst. Na een eigen doelpunt van Newcastle en de 1-1 van Martins kwam Celtic helemaal los. Celtic 3x McDonald 1x Harley 1x ed newcastle Newcastle 1x Martins 1x Owen geel Robson en Vennegoor (celtic) Over 2 wedstrijden gezien allebei 3 punten is wel terecht, we waren erg aan elkaar gewaagd.