1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuw xbox small gerucht!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ...Magic_Man..., 28 feb 2005.

1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Een tekort aan Xbox'n zegt niets over een nieuw model.

2. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is een artikel over voorraad problemen in UK

LINK: http://www.gamespaper.com/news/XboxhitbyUKstockshortage.shtml?1109271548,24119,

Maar ik geloof er niks van dat dit komt omdat ze een nieuwe versie van Xbox zullen lanceren, ik denk dat Xbox2 veel belangerijker is voor MS.

3. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    die voeding kan niet extern, tenzij je trek hebt in een ongeloofelijk grote stekker.

4. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zoiets als dit?
    [​IMG] :)

Dat is wat sommige mensen krijgen als vervanging van hun stroomkabel voor de xbox.

5. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat een groot ding 8) ...

K zag net op www.pcmweb.nl foto's staan van de Xbox360, weet echter niet of ze fake zijn...

6. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Hell no! Dit is echt super fout!

7. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Dat d8 ik dus ook al

8. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    nee, ik bedoel de stekker die in de xbox gaat, aangezien een xbox een gewone AT voeding heeft..

9. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    [​IMG][/QUOTE]

:9 Zo zal je echt veel potentiele xbox kopers binnentrekken met zo'n design :9

10. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Lijkt wel een beetje op een webcam...

11. Ruud

Ruud Guest

Beetje veel condensatoren, denk je niet?
    Wat een gruwelijk lelijk ding trouwens, zoek daar maar eens een TV-kastje voor waar hij in past.

12. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nep, is gejat van een of andere dude die voor de grap render maakte. Ziek ziek ziek. Als het niet op XBW of andere betrouwbare sites staat, dan is 't gewoon onzin, wie snap dat nou niet?

13. Ruud

Ruud Guest

Ik.

Zal in 95% van de gevallen idd kloppen, maar om het nu als regel te nemen?

14. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    "Hello reclaimer, my name is 343 Guilty Spark monitor of installation 5"

15. live gamer

live gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er wel stoer uit :p

16. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, wie weet. Het blijft zo dat de enige aankondiging over Xbox 2, de samenwerking tussen Mistwalker en Microsoft is geweest. naast dat is er feitelijk niets bekend behalve dat E3 de plek is waar ze zeker getoond worden.

Als je dat weet, die 'feiten' en je ziet nu allerlei speculatie en plaatjes en dit, en dat... Persoonlijk vind ik het vervelend dat mensen helpen valse informatie te verspreiden, waarom? Omdat het zo nutteloos is en alleen maar hun eigen verwachtingspatroon verstoord. Daar gaan ze dan anderen de schuld van geven, Microsoft.

Dat is toch simpelweg dom te noemen? Veel mensen lezen dit en zien dat ronde ding en denken serieus dat dat de Xbox 2 is!!!

17. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Dat gerucht bestaat er ook al een half jaar ofzo niks nieuws aan. Eerst een bron dan geloven. Eerst gaan in mei denk ik de PS2 en Xbox eerst naar €99,-

Over die vervangende stroom kabels... er is helemaal niks mis met de stroom kabels maar het heeft maken met de Foxlink stroom voorziening (PSU) die in sommige xbox 1.0/1.1 zitten. Die zijn blijkbaar zeer slecht en in veel gevallen gebroken soldeerpunten hebben en deze kunnen er voor zorgen dat de xbox niet meer aangaat, gaat roken of zelfs in brand kan vliegen.

MS zegt ook dat het ongeval minder dan 1 op 10000 voorkomt maar dat is niet waar puur om het feit dat de foxlink stroomvoorziening in veel meer xboxen zit.

Maar om nu alle xbox uitvoorzorg terug te halen (kost veel meer geld) + een kans om een slechte naam te krijgen lossen ze het nu op deze manier op..Door iedereen voor een bepaalde productie tijd een vervangende stroomkabel te gegeven.

Maar ze weten precies door de serie nummer welke xbox nou wel een Foxlink stroomvoorziening heeft en wie niet daarom krijgen mensen met een Foxlink stroomvoorziening zo'n lompe kabel met zo'n bakbeest eraan (lees Protection Cord) met een zogenaamde Arc Fault Circuit Interrupters en wanneer de psu vonkt deze de xbox direct uitschakeld. Anderen die uit die zelfde productie periode een xbox hebben maar dan niet zo'n Foxlink stroomvoorziening hebben. Krijgen een dood normale stroomkabel (lees Replacement Cord waar dus helemaal niks anders aan is alleen wat beter aansluit) opgestuurd.

Dit is puur strategisch gezien omdat het fataal kan zijn als Xbox bekend staat als "slechte" spel computer.

Onofficiele bron

Laatst bewerkt: 28 feb 2005
  18. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Een kleinere harde schijf zoals in de Ipod is wel mogelijk natuurlijk, maar kijk eens naar de prijs van zo'n Ipod? Die dingen zijn ook niet goedkoop. Daarnaast produceert Microsoft de componenten van de Xbox niet zelf. Alle kleinere componenten (slim-line DVD drives, processoren, moederborden en voedingen) moeten ingekocht worden, waardoor ze een Xbox nooit kleiner kunnen maken tegen rendabele prijzen.

Bovendien hoop ik 't ook niet, want ik heb net een nieuwe gekocht omdat m'n oude het begaf :+

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Vind hem er erg vet uitzien maar die chips lijkt niet mooi.

Ontopic: Bron want zoiets heeft een hele tijd in de PU gestaan.

20. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ALS de xbox voorraad op is, waarom maken ze dan niet gwoon weer hetzelfde formaat ipv een kleinere versie? :{

Deel Deze Pagina