1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuw xbox small gerucht!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ...Magic_Man..., 28 feb 2005.

1. ...Magic_Man...

...Magic_Man... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik ook niet maar ik denk dat ze daar mee bezig zijn?!?!

Jah en bv zo een externe ac ja(mischien??!??!)

2. jeroen kroes

jeroen kroes hertog jan ownage

Leuk Bevonden:
    0
    wat kun jij liege als ze xbox2 make gaan ze heus geen xbox smaal make hoor den keven na!!!

3. jeroen kroes

jeroen kroes hertog jan ownage

Leuk Bevonden:
    0
    dies vet is dat de 360? :D

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Sorry maar dan vind ik je wel erg goedgelovig. De kans dat MS met een kleinere xbox op de proppen komt is nihil.
    Dat je uitgaat van een onbetrouwbare bron (een distributeur vind ik geen geloofwaardige bron als het op dat soort dingen aankomt, die kunnen je alleen wat vertellen over levertijden en voorraden) en daarop baseert dat het wel waar moet zijn is dat simpelweg naïef.

Jeroen, hoe vaak moeten we je nog zeggen dat je je posts moet editen en fatsoenlijk moet typen! Dit lijkt echt helemaal nergens op. Leer spellen alsjeblieft.

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Sony werkte aan PSP+PStwo+PS3. Waarom zou Microsoft niet aan een extra console (lees ander uiterlijk) kunnen werken? Ik denk dat het ook niet waar is overigens.

6. Ruud

Ruud Guest

Ik heb m'n Xbox nu in de grondverf naast me liggen en trust me: dat kan met dezelfde componenten echt stukken kleiner. Alleen de bay voor de HD en DVD al, damn wat een lompe meuk.
    Omdat ze dom en naief zijn? Sensatie olé?

Ik moet er juist om lachen dat er mensen zijn die denken dat Mircosoft echt zo'n veredelde waarzegstersbol de markt op zal brengen. Het is niet eens een goede render ook nog, maar dat terzijde ;)
    Beter voor Microsoft dat ze op deze manier de aandacht op zich houden dan helemaal niet, toch?

7. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Of course, het is ook grappig, maar vanuit ons oogpunt, wij proberen iedereen te onderwijzen over dingen die waar zijn en dan wordt dat werk niet gedaan-ish!

8. nfsu dragmaster

nfsu dragmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik gloof het ook niet

9. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De gewone xbox verkoopt nog goed en ze willen eind dit jaar al de xbox2 op de markt hebben. Waarom zullen ze dan nog zoveel moeite gaan doen om een kleinere xbox te gaan maken en die misschien een half jaar voor de release van de xbox2 op de markt te brengen...beetje onzinnig.

10. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof het niet en ik wil het ook niet geloven, want MS als bezig is met de nieuwe xbox gaan ze echt niet een ander design bedenken voor een andere. :confused:

11. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De xboxen zullen heus niet op zijn en een smaal xbox komt er voorlopig nog niet denk ik ze gaan voorlopig sony nog niet nadoen.

12. Stoewie

Stoewie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kleinere Xbox?

Hoe gaan ze dat voor elkaar krijgen? :confused:

13. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    precies. :cool: :cool:
    ik denk ook niet dat ze dat zullen doen.

14. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    de psone kwam ook een klein jaar voor de release van de ps2 in amerika onlogisch is het zeker niet...

voor sony was de reden om dit te doen een game machine te maken voor kinderen. En dat is ze goed gelukt aangezien de verkoop van de psone nog heel goed is geweest, zelfs jaren na de release van de ps2...

ik denk zelf niet dat er een kleinere xbox komt, waarom kan ik niet goed uitleggen, is gewoon een gevoel. Verder boeit het me ook vrij weinig, komen ze met een kleinere xbox, leuk, maar wat zou mij dat boeien ik heb er al 1 vanaf het begin...

en tja al dat gezever over xbox2 screens/info, ik probeer jullie al een tijdje duidelijk te maken dat het allemaal gewoon door mensen is gemaakt die dit leuk vinden om te doen. En ik kan er altijd ook heel erg om lachen, sommige plaatjes zijn namelijk heel mooi gemaakt (zoals die guilty spark van net :D:D:D). Ik vind het zelf een erg mooi ding en zou ik ook zeker kopen, desalniettemin is het gewoon onzin en zo moet je het ook bekijken, het is gewoon de artistieke ingeving van mensen die het leuk vinden om een eigen creatie van de xbox 2 te maken....

dit heeft altijd al bestaan voor de release van nieuwe consoles en zal ook altijd blijven bestaan, daar is niets mis mee zolang je maar door hebt dat het gewoon eigen gemaakte plaatjes zijn en verder niets...

15. Ruud

Ruud Guest

...

*zucht*
    Waarom lees je niet gewoon even het hele topic :ass:

Een van DE nadelen van de Xbox vind ik de omvang en het gewicht, dus nut heeft een kleinere Xbox zeker wel...

16. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Het is al lang bekend dat zekere gevoelens er juist voor zorgen dat'ie groter wordt in plaats van kleiner en...eh wacht even, nu ben ik off-topic geloof ik.
    :confused:

Hoe dan ook, Microsoft heeft geen enkel belang bij het uitbrengen van een 'tussenmodel'.

17. sonnyke87

sonnyke87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wrm een kleiner xbox formaat uitgeven als we al zodicht bij de lanseering van de xbox 2 zijn *verlangt* :)

18. Ruud

Ruud Guest

Wat een hoop bullshit in dit topic! Al die niet-lezers :r
    Waarom zouden ze daar geen belang bij hebben? Als jij kunt kiezen tussen 'n grote of 'n kleine, dan is die keuze toch snel gemaakt? Simpel zat.
    Ik heb niets te compenseren, dus doe mij dan maar een kleine Xbox. Past ook beter in je tas als je weer eens voor 't uitgaan bij je home-boys gaat gamen.

'Geen enkel belang', tssch.

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Yup klopt. Maar toch blijft het mogelijk. Vond de reactie van jeroen kroes beetje dom
    die dus :)

Voor de rest geloof ik er ook niets van. Maar beetje rare reactie van jeroen kroes zoals ik al zei.

20. Stoewie

Stoewie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'k heb geen zin de hele topic te lezen, dus vraag ik het gewoon ;)

ja het gewicht is wel een nadeel, maar voor de rest vink de Xbox gewoon mooi :D

Deel Deze Pagina