Ik heb geen zin om keer op keer inhoudsloze, irritante one-liners te lezen die ook nog eens een herhaling zijn van wat er allang eerder gepost is, alleen maar omdat iemand anders te lui is 'n beetje moeite te doen. For fuck sake.
Ligt het nou aan mij of begrijp jij 'em verkeerd? High 5 beweert dat Microsoft er geen belang meer bij heeft, wat ik voorlopig nog met 'em eens ben. Jij bekijkt het vanuit de consument, waarin je ook wel gelijk hebt, maar niet in dit geval.
OMG ! ik hoop niet dat er van XBOX1 een kleinere versie wordt gemaakt ik vind dat ie zo moet blijven en dat alleen de NEXT-GEN-XBOX kleiner mag worden. het zou zeer zonde zijn als ze deze vertrouwde xbox na 3 jaar gaan verne*ken.
Ja waarom niet er is ook een kleinere PS2 gekomen. En de huidige xbox vind ik maar lomp groot en zwaar. Vooral lekker als je naar een lan gaat en je moet hem op de fiets meenenem.
koop un auto of regel een taxi, carpoolen? bus? trein? vliegtuig? ontop: nee ik geloof er ook geen snars van.. dalijk ga je nog beweren dat er een xbox handheld komt
Ik weet het niet. Maar het is dan wel na-aperij. En daar zullen ze nog wel even mee wachten dan. De kleinere versie van de ps(2) kwam ook veel later.
Ik denk dat het maar een 'GERUCHT' is dat NIET waar is, want Microsoft die is nu flink bezig met de Next-Gen daarom hebben ze ook geen handheld ten Concurrentie gebracht, ze willen liever iets moois van de Next-Gen maken.
Naast dat het een belabberde topickick is die niets nieuw toevoegd is schreeuwen dat het naaperij is wel heel vreemd. De trend in elektronica-land is al vanaf begins af aan dat 't altijd kleiner kan, maar omdat de PS2 toevallig eerder met een kleinere variant kwam zou Microsoft een naaper zijn?
Het zou echt helemaal nergens op slaan om dat te doen als MS zijnde. Besteed de tijd voor de Xenon en niet voor zo'n achteloos verkoperstrucje
Echt weer xboxworld , gelijk weer niet geloven wat er gezegt word !!! Af en toe is dat beleid hier echt om te kotsen . Waarom word er gelijk iemand afgekraakt ? Hebben Jullie het wel nagevraagt bij grote retailers ? Ik vind xboxworld wel toppie , maar van dit soort gedrag word ik zoooo moe !!!
Michael T Het gaat erom dat dit soort informatie altijd (vaak gewenst) met een BRON samen gaat. In dit geval zegt hij dat retailers geen Xboxen meer binnenkrijgen. Dit word later verworpen door een ander lid die zegtdat de xboxen bij de zaken nog vrolijk binnenstromen. (je kan nu beide kanten niet controleren) Vaak is er op deze site geroepen dat er "iets " zou komen (zonder bron) en dat het 80-90% niet waar is. Als er een goed verhaal is met een goede reden en controleerbare bronnen is het pas geloofwaardig in mijn ogen. En/Of de toekomst wijst het uit. Het is niet ongeloofwaardig dat het "ooit" uitkomt, maar de Topicstarter riep moord en brand dat het NU gaat komen, omdat bla bla bla kennissen/retailers. En in de jaren dat ik MOD ben bij XBW zijn dit soort verhalen veelal (deels) verzonnen. Hoop dat je de reacties van de Mods/Crew iets begrijpt op zo'n geopend topic + eerste Post inhoud.