1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NIeuw XBW *Perfect Dark Zero* Team toernooi!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Cybeln, 20 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

basovich Guest

@ owner: Ja vraag het maar of we vandeweek een inhaalmatch kunnen doen..

2. N3mesis NL

N3mesis NL AK47pro | Replay

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, fransverspeek, ik hoor net van Crazydealer dat jij 1 van jou leden of vrienden met Crazydealer meedeed tegen jullie, dat vind ik wel triest natuurlijk, omdat hij dan natuurlijk heel slecht speelde... Had dan 1 vs 1 gedaan zeg.. pfff. Hoe kan je nou 1 van je leden met Crazydealer mee laten doen, zo kan ik ook winnen, bv Headshot in hun team en dan kan ie zich natuurlijk gewoon dood laten gaan..

3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Kan deze conclusie over live worden gehouden of over berrichten in xbw. Want hij duurt al 3 pagina`s en dit schiet ook niet echt op.
    @n3mesis Nl jullie lijken in mijn ogen geen eikels or:) Trouwens ik heb crazydealer gesproken is niet echt zijn schuld ofsow... pak m niet te hard aan,,, naja jou clan:)
    @basovich: je kan vandaag of morgen nog spelen en vast ook stiekum maandag zonder dat mensen dat weten;)

Over die discussie: omdat overspelen wrschijnlijk meer problemen met zich mee brengt zeg ik: wedstrijd gespeeld jammer voor DL:mad: maar niks aan de hand nog 8 matches te gaan.:D

Laatst bewerkt: 10 jun 2006
  4. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, lets move on!

Er is in een dag op dit topic meer gelult dan in die week ervoor op het hele XBW Live Gaming forum bij elkaar, dat is wel humor.

Ik ben benieuwd naar onze volgende tegenstander!

5. METALFEAR

METALFEAR Guest

Ik hoop dat we de match opnieuw kunnen spelen en dat ik WEL mee kan doen.

6. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    crazydealer kon geen spelers regelen dus heb ik dat gedaan.
    Hij vond dat ok. Als je een match afspreekt en je komt alleen opdagen heeft dat geen zin he. als we 1vs1 deden hadden we ook gewonnen.

onze spelers.

DLA PhObOs (2e,3e potje)
    Bazzaa (1e potje)
    Excalibur 89 NL (1e,2e,3e potje)

Als dit gezeik zo door gaat, dan kap ik gelijk met het toernooi

7. METALFEAR

METALFEAR Guest

Ik niet komen opdagen? Nou wordt die helemaal mooi!!!! Ik wist niets van die match af! En we hadden tot maandag de tijd dus we konden hem best nog in dit weekend spelen.

Ja en dat jij spelers regelt is wel lekker makkelijk maar ja die discussie is al geweest.....

En ik zeik niet ik vraag alleen of we een rematch kunnen krijgen....

8. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
    De spelers van frankverspeek zijn de spelers die hij heeft opgegeven voor het toernooi, er zitten dus geen andere spelers bij. Kijk maar. Oja, suikerklontje nl = DLA Phobos.

Maar kunnen we niet stoppen met deze discussie? Het is gebeurt, en owner heeft de uitslagen al genoteerd dus er is niks meer aan te doen. Laten we nou maar gezellig doorgaan met het toernooi, want het is gewoon een FUN-TOERNOOI.

9. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Jij wist er wel van, maar dl crazydelaer zij dat jij geen zin had

10. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze is wel erg mooi. Het is expres gedaan. Ik stuurde steeds messages naar Excalibur maar niks terug. En ik wist idd ook van niks. Wanneer hij was. M3T4LF34R wist dus ook van niks. Anders zou ik ook wel komen. En alle andere ook. Ik zeg het toch ook altijd tegen de tegenstanders?

11. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    heb nul berichten van jou ontvangen gozer. Slechte verliezers zijn jullie.

12. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Onzin. Je reageert ook al niet op mn vraag voor een clan match. En ik kan heus wel tegen me verlies. Ja als het eerlijk gaat ja. En niet als je een member van jou erbij doet.

13. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je maar komen opdagen, en ik reageerde wel op je vraag van clan match. Het is niet mijn probleem dat jullie connectie slecht is, moet je dat maar fixen, maar als jullie zo noob zijn en niet weten hoe dat moet. Tsjah, daar kan ik niks aan doen.

Laatst bewerkt: 11 jun 2006
  14. METALFEAR

METALFEAR Guest

We gaan door met het toernooi! Zien we tenminste pas echt wie de losers zijn! *kuch* Frank *Kuch*

15. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, helemaal mee eens, kan deze eindeloze discussie gelukkig eens een keer stoppen!

16. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Jongen, ik schiet je naar de ****** bij pdz

17. N3mesis NL

N3mesis NL AK47pro | Replay

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, jij schiet alleen Crazydealer naar de ***** bij PDZ.

18. METALFEAR

METALFEAR Guest

inderdaad jij hebt nog nooit tegen mij gespeeld.....:p

19. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, we hebben alles geprobeert. Alles staat nog goed ingestelt. Hij is gewoon kapot. En wil je een clanmatch dan voor de 3e x? Kijken wie hier noob is. Doen we wel 3v3 :lol: Ow en nog iets, jij kan M3T4LF34R niet eens aan man. Ik heb je zien spelen. Hij maakt je in.

En niet op komen dagen?? Moet je het maar aan me vertellen.

Laatst bewerkt: 11 jun 2006
  20. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik d8 dat ik d uidelijk was geweest 2 keer al. stoppen hier met de discussie ga maar verder op live of via berrichtjes.

@team van Frank + team van DL mag ik bepalen wat er gebeurt? Dan loot ik namelijk rematch of niet. Laat t me weten via pm. Ik gooi gewoon een muntje op ofsow.

Verder stopt die eindeloze discurssie hier nou.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina