1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NIeuw XBW *Perfect Dark Zero* Team toernooi!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Cybeln, 20 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet hoe goed je in PDZ bent. Ik weet ook hoe goed FlashGamer in PDZ is. Zoals ik al zei, hij sprak de waarheid.

2. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook bij gameshop pro.

3. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    jij weet neit hoe goed ik in pdz bent, want met toernooi speel ik anders dan normale match. Met toernooi concentreer ik me meer en gaat alles beter

4. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, heb je daarvoor gedokt? Pffff... dat is echt leip... Sund Geld man! Je komt een keertje op tv, jjiiiiipppiiiieeee, en toch herkent niemand je. Mja, laten we maar geen ruzie maken, we moeten nog een clanwar afspreken ^^

Ik weet wel hoe goed je in PDZ bent, en sluit me bij Darkness aan

Btw, er is een mooie groene EDIT knop... gebruik die.. doe ik ook ^^

Aan iedereen:

POULEN!!! Poule mee voor de wedstrijd Nederland - Ivoorkust!!! Poule hier, op het DLA forum! http://dutchlivealliance.nl/phpbb/viewtopic.php?p=9170#9170

Laatst bewerkt: 12 jun 2006
  5. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik betaalde er niet voor, kreeg zelfs een mooie faceplate ervoor

6. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
    Cool man! Wel mee poulen he?!?

7. N3mesis NL

N3mesis NL AK47pro | Replay

Leuk Bevonden:
    0
    Duh, wij ook... Waarom denk je dat we nog geen 1 EERLIJKE clanwar hebben verloren (Dus niet zoals jullie (Te triest dus))...

8. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Kom op jongens, zet je ego's aan de kant en ga alsjeblieft normaal doen. owner b b stopt hier veel tijd en natuurlijk moet er een groep zijn die ervoor zorgt dat hij in het vervolg wel 2x nadenkt voordat hij iets organiseert.

9. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    jullie kunnen niet tegen jullie verlies whaha. Dl Crazydealer was teamleider en hij vond het oke, dus het is eerlijk gegaan:thumbs:

10. black haze89

black haze89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach jongen, hou er toch eens over op. pas als je het hele toernooi wint geloof ik je dat het eerlijk is gegaan. k heb medelijden met nemesis. zijn hele team is nu zwart gemaakt. maar goed, ben er weer bij luitjes!!!! *) ff weer inkomen en dan kan ik er weer tegenaan.

@ nemesis: nog geen 1 eerlijke verloren?? dan kijk ik erg uit naar DoS - DL
    ben benieuwd wie daar als winnaar uitkomt. alvast suc6, ookal is die wedstrijd misschien nog erg ver weg.

11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen nou toch jullie blijven maar door gaan. Doe dat alsjeblieft ergens anders. Ik word er nu erg moe van. Bespreek dit dan met elkaar op xbox live.
    Dit leidt echt nergens toe... wel niet wel niet wel niet wel niet ...:confused:

@black Welkom back:)

12. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
    Yup! En wind je niet zo op voor de PC als het buiten zo'n lekker weer is :9

Hmmm... DLA - DL, yup, heb ik ook zin in :)

Wilkommen! En nu niet al die tijd gaan inhalen he?!?! Daar is het te goed weer voor :)

13. FlashGamer

FlashGamer S9 I XeroSiZz

Leuk Bevonden:
    0
    \o/ G \o/ A \o/ M \o/ E \o/ S \o/ C \o/ O \o/ R \o/ E \o/ N \o/ E \o/ R \o/ D

Put it together and what do you get!?
    \o/ GAMESCORE-NERD! \o/ Jij dus :)
    Gaat die mij smeken om de gamertag van Skate te krijgen, en ging die bijna huilen toen die de missies van GRAW niet kreeg uitgespeeld maar jah nerds gebruiken cheats en dus gebruikte Frans of Frank maar cheats.. LOSER!

Btw Owner dit was de laatste, ik kan er niks aan doen maar die Frans Verspreek (of wat voor domme naam die ook heeft) is zo'n loser haha hij kan niet eens gamen haha

Laatst bewerkt: 13 jun 2006
  14. N3mesis NL

N3mesis NL AK47pro | Replay

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, niet dat ik meespeel (Ben van het COD2 team) maar dat kan zeker een mooie pot worden, we hebben nu besloten dat Darkness alles regelt, dus als de war er aan komt, moet je het met hem bespreken, zodat het een eerlijke war wordt ;).

Het worden denk ik voor de rest allemaal spannende wars, we doen ook nog buiten het toernooi een wedstrijd tegen fransverspeek. (Als een soort Revanche).

Ik ben ook van plan een toernooi met COD2 te organiseren. Hopen dat daar ook veel clans aan mee gaan doen, want dat is ons nr1 spel, als je naar de resultaten kijkt. Hebben we veel meer gedaan.

15. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    haha noob, jij bent zo zielig dat je hem niet geeft terwijl 'normale' mensen dat wel doen

16. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    @flashgamer dit doe je mr ergens anders. De regels van dit forum staan het niet toe. Ik ook niet.

@frankverspeek: ook ophouden, negeer ze of reageer op live.

Reageer hier dus ook niet op.

Laatst bewerkt: 13 jun 2006
  17. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus zeg.. Ik ben de teamleider. Wat vind jij er eerlijk aan hem zomaar (dus zonder het aan MIJ te vragen) te doen? Spreek het dan gewoon eerst is af. En ff een keer een vriendschappelijk potje PDZ doen tegen DLA? Kijk ik wel of doe ik ook wel ff mee :)

18. METALFEAR

METALFEAR Guest

Hadden we niet al eerder tegen Fenomen4l gespeeld en gewonnen? ;)

En als je bij PU/Gamekings werkt ben je een goede gamer? Ik dacht het niet.....dus het zegt niets als je een van die gasten verslaat.

19. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Deze discussie is al afgelopen volgende die hier over begint let ff op: uitlsuiting van toernooi kan hierop het gevolg zijn (voor het hele team). Iedereen is het al zat sommige mensen blijven doorgaan heel irritant komop dl darkness het laatste is er al lang over gezegt.
    Iig hier op dit forum in dit gedeelte doe het dan ergens anders.

20. FlashGamer

FlashGamer S9 I XeroSiZz

Leuk Bevonden:
    0
    Jah als iemand tegen mij zegt dat ik zijn gamertag niet door mag geven dan doe ik dat ook niet.

Majah ik heb zin in de match dus dat word leuk :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina