1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NIeuw XBW *Perfect Dark Zero* Team toernooi!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Cybeln, 20 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Match wordt leuk, maar NU IEDEREEN HUN KOP HOUDEN!

Nee, wij hebben nog nooit tegen jullie gespeeld..

Btw, om maar even over iets nieuws te beginnen. Hier zijn een hoop andere clans actief, dus even de vraag. Gaan jullie ook Rainbow 6: Vegas spelen? Wij zeer waarschijnlijk wel, dus het zou leuk zijn als er meer dat doen! :)

2. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het iig nog niet. Ik blijf voor het grootste deel doorgaan met PDZ :p En ik weet volgens mij ook niet of we wel tegen DLA hebben gespeelt. Als t goed is niet.

Laatst bewerkt: 14 jun 2006
  3. METALFEAR

METALFEAR Guest

Jij deed toen niet mee darkness.

Evil Dude Dave, Crazydealer en ik speelden toen. (o ik weet het al de match werd gecanceld omdat wij toen niet genoeg spelers hadden ofzo die niet kwamen opdagen?)

Anyway op de vraagt van Fenomen4l ik ga zeker Rainbow Six: Vegas spelen. Als er genoeg mensen van de clan dat ook zouden doen ontstaar er vast wel een team.

4. basovich

basovich Guest

wie tegen wie spelen we eigenlijk in week 2? en ik heb warlord nog steeds niet online zien komen en ik heb z'n teammaten ook al gvraagd maar die ondernemen niet echt actie :confused:

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Komt goed volgens mij moeten wij deze week tegen ze. Dan kunnen jullie vlak voor ons vlak na ons.:)

Rainbow six ik weet t niet.

6. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik deed juist wel mee.. Ik kan het me nog goed herrinneren. Crazydealer had toen alles geregeld. Alleen jammer dat niet iedereen kwam.

7. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, maar met het toernooi hebben we een herkansing

8. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me kan herinneren, is dat ik een tryout was voor lonerangers, om te kijken of ik wel in de clan wou, maar het antwoord is nee. En ik krijg net van iemand te horen dat er een PDZ toernooi bezig is, en dat ik in het team zit. Ik kan lonerangers nu dus niet laten vallen, maar ik moet ook op vakantie, dus ik denk niet dat ik kan.

9. DMC gamebrothers

DMC gamebrothers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    warlord is naar oosterrijk en hij komt dinsdag pas terug.
    ik wil wel een datum plannen en als warlord dan weer niet kan doen we wel 1vs1.

10. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt toch veel meer man? Ook The Snakemaster is er nog, en Gamebrothers(1) Kun je gewoon 3vs3 doen ofzo ;)

Laatst bewerkt: 16 jun 2006
  11. basovich

basovich Guest

wij moeten ook nog steeds tegen jullie..zeg maar een datum..ik hoor het wel

12. DMC gamebrothers

Leuk Bevonden:
    0
    IK zal wel ff aan de clan leden vragen waarneer we willen spelen.
    ik laat het zo spoedig mogelijk weten.

13. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
    btw, gamebrothers, jij woont in Wijchen (zie ik net) dat is hier vlakbij! kwartiertje rijden :9

DRUTUHHH!!!!! ^_^ Nouja, eigenlijk Puiflijk, maar dat is een buitenwijk van druten :9

14. DMC gamebrothers

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel dicht bij ja Fenomen4l.
    :D

15. black haze89

black haze89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat ownertje wil dat er nog 1 vs. 1 gespeeld wordt. in week 1 leidde dat al tot een gigantische discussie, dus ik stem er voor om het gewoon op 4 vs. 4 te houden. gewoon op tijd een datum afspreken waarop iedereen van de 2 clans kan. hè benc ;) ............we w8en nog steeds op een datum jongen

16. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
    Yup.. bij ons word het mss 3vs3... mja

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    EEEY mensen eerst ff dit: 2-1 2-1 2-1 bye bye ivoorkust. De grote verassing van t wk UHU.:)

en dan Ik vind 3vs3 geen probleem. Zolang iedereen het er maar mee eens is. 1vs1 ---> nee dan gaat het niet meer op de groep/clan.
    maar 3vs3 vind ik geen probleem. Wij spelen wrschijnlijk zelf 3vs3

@gamebrothers wij moeten ff een match regelen 3 vs3 ? zeg maar wneer :) zondag lijkt mij goede dag:) Dan kunnen jullie ook meteen tegen t team van basovich (van vorige week)
    greetz

18. DMC gamebrothers

Leuk Bevonden:
    0
    Zondag lijkt mijn een goede dag er voor.
    maar ik moet nog ff aan the snakemaster vragen of hij ook kan.

19. basovich

basovich Guest

eh owner xBBx d3vil 01 zegt net dat jij hebt gezegd tegen hem dat hij bij ons uit het toernooiteam is gezet terwijl ik een paar dagen niet online was en ik dus helemaal niks heb kunnen zeggen tegen heb en nou zijn wij hem kwijt..van wie heb jij die info?

20. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Jah er zijn een paar dingen verdraaid door sommige mensen:
    black zei tegen mij: ik hoorde dat indigo mee doet maar indigo weet niet eens wanneer het is. Dus ik zei ow misschien doeettie wel niet meer mee of issie eruit gegooid ofsow. Vervolgens zeg black tegen indigo jij doet niet meer mee je bent uit het team gezet.... (black dat zei ik niet)

Dussjah,,,

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina