1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NIeuw XBW *Perfect Dark Zero* Team toernooi!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Cybeln, 20 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hetzelfde hierzo. Ik heb een tijdje niet gekeken en ineens 4 paginas vol. iig ik sta nu al een maand te w8en op een antwoord van Frank. Iedere keer maar dreigen over: ''Ik ga je echt dik ownen''. Nu voor de ''5e'' keer of we een keer een clanmatch doen. En dan voor PDZ en daarna gelijk door met CoD2 :cool: En die dreigementen ook al tegen ons gezegt he Frans. Weet je zeker dat je ons dik gaat ownen voordat je weer gedisst word :9

ow ja, je voelt je wel heel wat he met je gamerscore. Ga lkkr online in plaats van al die single player. En ik heb je stem gehoord via de dreigementen naar DL Headshot. Over vmbo-nerd???? En over dat praten, je hebt het accent van een Marokaan en de stem van een nerd. En in Italie ga je niet ver komen jonge. En nog steeds aant w8en voor clanmatch met PDZ 2v2 en met CoD2 t zelfde.

P.S. ik kan nu tijdelijk niet want we zijn nu bezig met n CoD2 toernooi en kan ik tijdelijk niet dus je hoord het nog.

Laatst bewerkt: 2 jul 2006
  2. N3mesis NL

N3mesis NL AK47pro | Replay

Leuk Bevonden:
    0
    PSS: Frank, reageer is op onze challenge, want je loopt DL Headshot wel leuk te irriteren met je ***opmerkingen, maar ik weet zeker dat iedereen van mijn clan jou owned met COD2, dus ik weet niet wat je heel de tijd lult met je: "noob dit, noob dat" tegen Headshot, maar wij zijn stukken beter dan jullie, dus kom maar op een Clanwar PDZ, je hebt nu "zogenaamd" gewonnen, maar nu durf je niet tegen ons ECHTE team, beetje vaag... En wat lul je over de Word Cyber Games, alsof je ooit wint... O en nog iets, waarom zeg je dat VMBO en HAVO voor noobs zijn he, VWO NERD! lol, ik maak vanaf nu ook geen woord meer aan jou vuil, dus kom maar op met een clanwar, nerd.

3. black haze89

black haze89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey hey hey, niks tegen VWO hè?? :9

4. Max_Payne

Max_Payne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ey DL wij moeten volgens mij ook nog tegen jullie of niet. Ik zit bij de DMC, maarja praat maar met gamebrothers erover wanneer we allemaal kunnen.

5. N3mesis NL

N3mesis NL AK47pro | Replay

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb niks tegen VWO, veel van m'n vrienden doen VWO, maar hij maakt HAVO en VMBO belachelijk, dus ja. En ik heb het over VWO Nerd, dat is iets anders dan VWO-er.

6. xBBx d3ViL 01

xBBx d3ViL 01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niks tegen vmbo
    want dat doe ik:p

7. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat lastig worden want ik kan hoe dan ook gamebrothers niet joinen. Het ligt niet aan de host want als hij zomaar in een game zit kan ik heel de game ook niet joinen. Ik heb PDZ een kort tijdje geleden met een ander account gedaan en toen kon ik hem wel joinen dus moet ik het mischien met een ander account doen.

8. xBBx d3ViL 01

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het aan je internet ligt DL darkness af en toe kan ik dat ook nie en bij en vriend lukte het wel hij zij ook ja ligt aan het internet \o/ |:-

9. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ooit gehoord van nederlands??? :confused:

10. basovich

basovich Guest

Ooit gehoord van een hoofdletter aan het begin van een zin. :eek:
    Hij gebruikt gewoon geen leestekenens hoor (ik kon het ook bijna niet lezen mrja;)).

11. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat oa ja... en hij zij, is diegene onzijdig ofzo? :p

12. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd

13. basovich

basovich Guest

ik zie nergens het woord onzijdig in zijn post staan hoor mjra..

14. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft ook nergens onzijdig in zijn post staan :confused:
    het ging over "hij zij" wat natuurlijk "hij zei" moet zijn... vandaar dat onzijdig ;)

15. xBBx d3ViL 01

Leuk Bevonden:
    0
    Aha dan zijn julie doeloes nog een x dan.
    ik denk dat het aan je internet ligt DL darkness. Af en toe kan ik mensen ook nie joinen en bij en vriend lukte het wel. Hij zei ja ligt aan het internet zo beter :-{

16. black haze89

black haze89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent goed op weg :thumbs:

17. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed op weg ja... Kan nog steeds veel beter...
    Ach misschien wanneer je 12 bent dat het dan wel lukt. :p

(geintje hoor)

18. xBBx d3ViL 01

Leuk Bevonden:
    0
    whaha.
    weten jullie hoe k een gamerpicture kan maken want bij mij zie ik alleen xbbx D3ViL 01
    BEDANKT..!!

19. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    vmbo he, ik snap het

20. basovich

basovich Guest

dat jij verhyped achter de boeken zit [​IMG]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina