1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NIeuw XBW *Perfect Dark Zero* Team toernooi!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Cybeln, 20 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Granaat is meestal niet genoeg om iemand te doden dus er is genoeg kans om iemand te doden als hij een Fac 16 heeft. Er blijven dan zo i zo niet veel MG's meer over.

2. black haze89

black haze89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt, maar wie heeft daar nu problemen mee???? bij de smg's zijn er de dw en de rcp. bij de assault de laptop en de AK. wapens genoeg om lui mee te rapen, maar goed dat is mijn mening. kijk al ontzettend uit naar het toernooi. kan DoS eindelijk weer eens laten zien wat ze waard is.*)

3. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
  4. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Zit wat in, maar wat ik niet begrijp is dat dan de MAGSEC 4 wel mee doet. De alt. fire van dat wapen is bijna net zo noob als bijvoorbeeld de Hawk...

5. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    haha;)

6. black haze89

black haze89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    srry hoor, maar als je goed in het lijstje met verboden wapens kijkt, zie je dat de magsec wel degelijk uit staat. ;) het is ook inderdaad de ultieme noobwapen. ik bedoel; je schiet op een muur en je killt iemand. maar jah, hij staat in ieder geval uit.

7. funkmasterill

funkmasterill BAD member

Leuk Bevonden:
    0
    jah hij staat uit dus eerst goed lezen dan pas reageren!! ;)

8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Jep magsec staat uit!!! jongens ik heb heel ff tijd heb vandaag exame feest en vanavond (vanacht ook:)) maar ik kom tussendoor effe kijken hoe het er voor staat.
    @ FUNKmasterill Wat is jullie thuismap. EN ik heb jou als teamleider gekozen omdat je op deze site bent ingeschreven:)

@velvet dark: geloof me de fac16 is echt geen leuk wapen. Ik weet zeker dat je hem later in het spel ook steeds minder gaat vinden. Als je granaten wilt dan koop je ze los kan je nog sneller vuren ook. :)

@black haze: ey top dat je ook op deze site bent ingeschreven toernooi is wel goede reclame zo:p

greetz,

Laatst bewerkt: 21 apr 2006
  9. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Die stond er gister nog niet bij ;)

Geloof me! Ik speel Perfect Dark Zero's Dark Ops modus vanaf dag 1 met veel plezier en de FAC vind ik een van de vetste wapens...

Maargoed, ik heb toch besloten om mee te doen!

10. TQ Airstrike

TQ Airstrike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heee ff opgeven....
    naam: WTC ( White terror corps)
    Team Leider: Mike Verhagen
    leden:
    -TQ Airstrike
    - N3BUR NL
    - TS SPHINX
    Thuis map: Urban
    dus nebur en Sphinx zitten niet in team B ik herhaal hun zitten niet in team B hebbe we overlegt.... mja spreek je er nog wel over xbox live

11. TQ Airstrike

TQ Airstrike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heee srry maar wegens gebrek aan ervaring met de computer kan mike verhagen tog beter geen team leider zijn dus word ik (TQ Airstrike) team leider van -WTC-

email: thomas_boz@hotmail.com

12. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ok is goed, ik heb de veranderingen er in gezet. Heb je enig idee wat cookie x en funk nl nu gaan doen? Naja die maken nog wel een team met de overblijvers.

13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ey, hij stond er bij alleen onder de naam mec,:) Mijn fout mijn fout maar gister heb ik het idd veranderd naar magsec. Maar leuk dat je meedoet. Heb je een team of ken je mensen waarmee je een team zou kunnen vormen of moet ik je bij individuelen zetten?

14. bothtiger

bothtiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik wik graag ook mee doen maar dat wist je al zet me maar bij een team dan hoor ik het wel hey mzzl bothiger

15. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe ok wel mee ik zal ff eerst een team zoeken

16. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    EEy je hebt de site en de goede pagina gevonden en je hebt je aangemeld goed man. Ik zet je erbij je hoort wel bij welk team met welke medespelers je uiteindelijk terrecht komt.
    mzzl

Ok top, is goed als je geen team kan vinden kan je je individueel melden.

Laatst bewerkt: 22 apr 2006
  17. funkmasterill

funkmasterill BAD member

Leuk Bevonden:
    0
    ownertjeee
    ik doe niet mee met dat toernooitje!
    heb er eigenlijk nog weinig zin in!

18. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah ik heb cookie x uit me friend list gegooid:confused: HIj ging lomp lopen doen. Maar ik vind voor jou wel een leuk team or andytje, anders vraag ik wel of je bij sfinx kan enzo.
    ltr

19. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    In eerste instantie als individu maar ik zal vragen of m'n sparring partner Oldsk00l NL mee wil doen!

20. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Jah is goed!

Ik krijg de teams nog door van basovich, kingsteven?, kingfreak?, peace Graag zo snel mogelijk. En misschien had had zlatan188999 ook nog een team gemaakt. Ook dit hoor ik graag zo snel mogelijk.

greetz

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina