1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NIeuw XBW *Perfect Dark Zero* Team toernooi!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Cybeln, 20 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

basovich Guest

clan: NfG (no fear gunners)
    teamleider: basovich

leden:

XboxFreak36
    basovich
    CrEkk
    fearrrme

thuismap: Desert

2. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Yo guys,

Wij doen zeker weten mee met onze clan! Lang geen PDZ gespeeld mr da maakt niks uit, het gaat om de lol. (en de eer) Ik zet binnenkort wel een team op, maar zet ons maar vast in de lijst. Spelers hebben we altijd genoeg dus!

Meer info en een actief clanforum (nog oude site, nieuw binnen een maand) www.dutchlivealliance.nl

Grzz Fenomen4l

3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ey ok dan, jammer jullie hebben nog 1 member nodig om deel te nemen met 2 teams:D ZOEK die member:D voorlopig zet ik jullie natuurlijk op als 1 team.
    Thuismap en definitieve leden hoor ik wel voorlopig zet ik iedereen erop. Teamleider jij.

Doet indigoranger helemaal niet meer mee? Ik hoor t wel mzzl
    later,

Laatst bewerkt: 24 apr 2006
  4. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik hoop het niet die gozer spoort niet en kan niet gamen...

Twee teams is wel een goed idee.. ik kijk wel even, en dan post ik de teams wel even! Maar doe maar vast bij het eerste team: Fenomen4l, Daaaan, DLA Flashgamer, CrabbyData, Malcheus en Romeo360. Wijzigingen post ik later wel. (Flashgamer heeft de clantag al voor zn naam staan, de rest volgt binnenkort)

We moeten even een nieuw team samenstellen want niet iedere member is even goed in alle games, en dus zijn bij verschillende games de teams die spelen vaak heel anders bij ons.

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ach als mensen niet kunnen gamen is t beter voor jullie team. :)

En wat is jullie thuismap? :9

6. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
    Bepaal ik later wel even, maar zet et nu maar op urban.

Maarehh.. hoe ga je het eigenlijk regelen? Wordt het ''Best of 3'' of ''Best of 5''?

7. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    ROndes bedoel je, staat in uitleg:) Er worden gewoon 10 rondes gespeeld ook al wint team B vb 9 rondes dan moeten ze de laatste ook gewoon spelen. Want bij eventueel gelijk spel wordt er gekeken naar het aantal gewonnen rondes.

8. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maps

Moet je 2 maps winnen om de war te winnen (best of 3 ) of moet je er 3 winnen? (best of 5) Over het algemeen speel je per map 5 rondes van 10 minuten en dan best of 5, maar ik weet niet wat jij in gedachten hebt... kijk anders even bij de rules van de GameBattles ladders, daar kun je inspiratie opdoen uit hoe het in de echte compitities werkt

Meestal doe je dit:

Best of 5
    Per map max. 5 rondes, dus 3 rondes winnen om de map te winnen
    Wapens uit: [zie 1e post]
    FF Uit
    Na iedere ronde basis switch
    De clan met de laagste rang mag 1e map kiezen (ladder)
    *Nog een paar dingen maar die ben ik ff kwijt... lang geen PDZ wars meer gespeeld.. kan het nu ook niet opzoeken want zit op school*

Ik weet btw niet wat voor compititie je maakt... een ladder of knock-out systeem?

Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  9. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ieder team speelt slechts 2 keer tegen elkaar. Uit en thuis. Zo gaat team A tegen b maar ook team B tegen a. Ieder team moet dus 2 keer tegen elkaar spelen.
    In ieder gevecht worden 10 rondes gespeeld dus ieder team speeld 20 rondes (afhankelijk van de tijd) tegen elkaar. In het begin wordt slechts gekeken naar welk team de partij gewwonnen heeft dus stel A-B = 6-4 team A wint en verdient 2 punten. Team B verliest en ontvangt 0 punten.

Stel aan het einde van het toernooi dus iedereen heeft tegen elkaar gespeeld. Staan teams A en E gelijk. Dan wordt naar het aantal rondes gekeken.
    Dit lijkt me de eerlijkste en ook eenvoudigste methode. Het thuisteam bebaald tevens ook in welke basis ze spelen.

Systeem van gamebattles is goed maar ik denk dat we ons beter op een wat eenvoudiger toernooi kunnen richten.

Ik heb trouwens nog het volgende te melden:
    UPDATE: teams moeten bij de thuismap vermelden om welke basisen het gaat vb desert 1-2 of 3-4

10. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
    GB is echt niet moeilijk hoor... en dit is een beetje saai, want er worden toch alleen maar Desert en Urban gespeeld, heel misschien een beetje Old Town. En 1 map is wel een beetje saai...

Tis heel simpel: Iedere map 5 rondes van max. 10 min. en dat potje gelimiteerd op 30 min. Je moet 3 rondes winnen om de map te winnen (draw telt niet) en 3 maps winnen om de war te winnen... dit zijn de standaard regels :p

11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Subway zal ook nog wel komen en tower ook zelf hoop ik dat een team zich gaat richten op tempel dat wordt heel lastig en zou tactisch goed zijn. Vergeet niet dat er zojuist ook onderschijd wordt gemaakt tussen welke basissen.
    Het moeilijkste van het toernooi op dit moment is, wordt het gespeeld voor of na de update van PDZ want dan zijn er namelijk 5 nieuwe mappen. Het probleem wat dan weer komt is, dat sommige leden de betaalde mappen niet zullen krijgen enz enz enz.

Ik denk er over na dit systeem bevalt me idd ook wel.

12. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    mag ik even vragen waarom de rpc meedoet :confused:
    met dat ding heb je zo iemands armor eraf en maak je meteen een headsot.
    niet dat ik dat erg vind O-) maar ik vroeg het me gewoon af

13. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    De RCP is op lange afstand helemaal niet zo precies....

En ff iets anders...
    Met hoeveel credits begint men iedere wedstrijd?!

14. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
    5.000 of 10.000 meestal

De RPC-90 is geen noobwapen. Daarom doet hij mee. De rest van de wapens heeft een granaatwerper, (SD, Fac-16) hoef je niet voor te mikken (mines, magsec) en zo.. Alleen staat ook de CMP uit, dat vind ik wel raar, want dat is toch echt een wapen waar je serieuze skills voor nodig hebt (zeker als je er maar 1 hebt)

15. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    toch niet. hij schiet heel snel en heel precies dus als je op iemands kop richt dan is hij al zo goed als dood

16. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    ALs dat is ook de rede dat hij mee doet. Je moet namelijk wel raakschieten. Oftewel je hebt skills nodig. Bij de wapens die uitstaan heb je geen skills nodig. :)

Over die credits goed dat het ter sprake is gekomen ik houd het begin geld op 10.000

Jep dit wapen heeft zeker als er 2 van zijn. In verhouding gewoon veel te veel schade, met de andere wapens.

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    oepsie

18. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
  19. basovich