1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NIeuw XBW *Perfect Dark Zero* Team toernooi!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Cybeln, 20 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    @bothtiger: misschien komt nickj met een team hij heeft gister gepost van wel. MIsschien komt damstraight ik verwacht ze zelf niet meer omdat ze te lang niet van zich laten horen vind ik jammer. EN ik ga nog een reserve team opstellen die niet direct ingeschreven staat maar als er een team uitvalt zei kunnen invallen.

Wat we nog kunnen doen is een team van 4 dark bots instellen. Dat ieder team daar tegen moet. Ikzelf zou dan scheidsrechter kunnen zijn voor die match als getuige. Als ik zelf speel kan iemand anders getuige zijn. Leek mijzelf leuk idee omdat 4 dark bots niet zo eenvoudig zijn.

2. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Een keer een vrije ronde is toch ook niet erg? Bots knallen is niet zo moeilijk, als je maar weet hoe..

3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    ALs het nieet moeilijk is wint iedereen tog. Als het wel moeilijk is wint niet iedereen:p
    MIsschien weten sommige mensen gewoon niet hoe:)

4. black haze89

black haze89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben erg in je teleurgesteld bency, laat die bots toch weg man. bots waren kut, bots zijn kut en bots zullen kut blijven. die passen niet bij dit toernooi, want dit toernooi is niet kut ;)

5. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
    lol, blacky, ik ben het helemaal met je eens ^^

6. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Naja das duidelijk doen we jullie mannier.

ps black houd je btje in:)

7. DMC gamebrothers

DMC gamebrothers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik las net dat je onze clannaam verandert had in darkbroters clan DMC.
    dat klopt niet want darkbrothersclan bestaat helemaal niet meer.
    DMC staat voor Dutch Mistery Clan, darbrothersclan heeft dus niks met DMC te maken. sorry als ik misschien onduidelijk ben geweest.

groeten DMC :thumbs:

8. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook geen bots doen. Je moet maar het geluk hebben of je in old town zit of in desert want bots van veraf (ookal is het dark agent) zijn helemaal niks, die maak je zo af. Maar een dark agent bot van dichtbij schiet 100% headshots en nog snel ook kan je dus ook niks tegen doen. Tenminste, het zal moeilijk worden op old town dan.

9. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben onze eerste pot gespeeld tegen LoneRangers:

Maps: DLA 3-0 LR
    Rondes: DLA 15-0 LR

Laatst bewerkt: 6 jun 2006
  10. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    ownage:thumbs:

11. basovich

basovich Guest

MAPS PDZ ZIJN BINNEN!!!...(kunnen ze ook in het toernooi worden gespeeld?) moet vandeweek trouwens nog ff match spelen';)

12. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
    ..

Laatst bewerkt: 7 jun 2006
  13. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, Thx! Nu jij nog met DoS ownertje :)

@ Basovich, die maps haal ik binnenkort (lees van het weekend)

Laatst bewerkt: 7 jun 2006
  14. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Maps kunnen worden gespeeld als alle leden van beide teams de maps hebben.
    @fenomen4l ik speel vanaaf tegen team van tq airstrike.

Laatst bewerkt: 9 jun 2006
  15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Victory voor DoS 3 uit 3 potjes:)
    5-0
    4-1
    3-2 (ze werden steeds beter) of wij slechter brulbeestje ging hele tijd bier halen,,,:p (jarig)

@iedereen let op trouwens: het gaat om het aantal gewonnen potjes he rondes is slechts een extra om te kijken bij gelijkspel wie er wint.(op het einde dus)

En ok TDE heeft de winst binnen gehaald. DL begon goed met 3-2 maar werdt daarna verslagen met 1-4 en 1-3.

Alleen team C+D moeten nog spelen of ik moet de stand nog krijgen:p

16. black haze89

black haze89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey, bency, ben er binnekort weer bij jongen. heb nogal wat gemist zo te zien. DoS gewonnen, de maps zijn er eindelijk. k zit nu op school, nog niks is aangesloten in ons nieuwe huis, maar ben er als het goed is dit weekend weer bij. zie je dan...............

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Jah brulbeestje speelde mee:) was echt strak hij was jarig speelde met split samen met martijn:) Bredaatje en ik d8en van te voren nee dit gaat nooit goed:).
    Maar ze speelde gewoon goed:) (ik beter though\o/ ) ondanks dat siets ook nog ff ging doushen en paar rondes miste op t laatst. Mappen die we kregen: 2 keer old town en 1 keer tower :) dus die zaten niet echt mee. Was wel echt lachen.

PS @ iedereen in juli komt er een 2de mapuitbreiding (large) deze kosten wederom 500 points cheers:b:

18. lol

ZoZo owner, doe je goed:)

ma zijn er nog wel veel mensen dan die PDZ spelen?

mja, ik speel sinds een weekje weer halo, ma we meten elkaar nog wel weer eens, en spreek je dan nog wel! Veel suc6 nog met het toernooi!

Cheers :b:

19. basovich

basovich Guest

ik moet deze week tegen het team van warlord maar wilde vandeweek maar hij is onderhand de hele week niet online geweest en ik kan van het weekend niet..kutzooi

20. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
    probeer dan 3vs3 te spelen, kunnen je andere clan members. Het is wel tegen de regels maarja, wars moeten wel gespeeld worden. En ik denk niet dat Ownertje het een probleem vind of er nou 3vs3, 4vs4 of 5vs5 gespeelt word :p

btw, owner nice job man!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina