Ik neem alleen Crazydealer wat kwalijk, omdat hij een lid is, geen clan leider, en hij heeft dit dus zomaar zitten regelen. Zonder mijn toestemming (Ik ben dus de leider). Dat van de connectie met DL Darkness is wel zo, ze kunnen niet samen spelen in 1 lobby. Maar ja. Crazydealer heeft niks van zich laten weten over wanneer de war was, hij heeft niks besproken met de andere leden van het pdz team, wat ik hem zeer kwalijk neem. Maar dan gaat hij ook nog is met een niet clan lid spelen. WTF! Ik neem jou en ook niemand anders ook maar iets kwalijk. Je hebt terecht gewonnen, alleen HEEL kut dat Crazydealer gewoon niks van zich laat weten. Ik ben ook echt heel pissed op em.
@fransverspeek: Gefeliciteerd dan maar. Je hebt het verdiend, jammer dat we alleen geen goede war konden doen, maar dat ligt weer aan Crazydealer...
@fenomen4l: Waarom bemoei jij je overal mee? Wat maakt jou dit nou allemaal uit? En loop onze clan niet af te zeiken. Heb jij iets tegen ons ofzo? Jij loopt ons alleen maar zwart te maken en af te zeiken, heb je niks beter te doen ofzo?
@basovich: Wie zegt dat we gingen zeiken over onze winning streak? En trouwens, wanneer willen jullie nou eindelijk is een clanwar tegen ons? Of zijn jullie bang ofzo? Justice en Darkness hebben het al heel vaak gevraagd.
@owner bb: Kan je Crazydealer uit ons team verwijderen, vanaf nu spelen alleen Metalfear, Darkness, Swifty en Evil Dude Dave. (Als ze nog willen na dat domme optreden van Crazydealer)
@Iedereen: Sorry voor al deze shit...
Ze? Alleen Crazydealer speelde... De slechtste van het team regelt iets, zonder de beste van het team erbij te betrekken..
Laatst bewerkt: 9 jun 2006