1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NIeuw XBW *Perfect Dark Zero* Team toernooi!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Cybeln, 20 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. N3mesis NL

N3mesis NL AK47pro | Replay

Leuk Bevonden:
    0
    Ok wtf...

Ik moet mn clan is toespreken, want het was volgens mij 1vs1... Zonder dat die gozer iets met de rest of mij had besproken.. Kutzooi, die heeft echt een probleem.. Als ik erachter kom wie van de 5 er in z'n eentje gespeeld heeft, heeft ie zeker een probleem.
    Excalibur, zou je dat even kunnen melden? Wie van ons er zonder mijn/Darkness's of Headshots toestemming zomaar 1 tegen 1 deed? Bedankt, want die is de lul.

Laatst bewerkt: 9 jun 2006
  2. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, maar er moet wel gespeeld worden. En Darkness had al tegen mij gezegd dat dat heel moeilijk ging worden. Ik ben dus blij dat er iig gespeeld is, want dat is gewoon het belangrijkste!

3. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow echt lekker belangrijk dat je dik word ingemaakt. Het was 1v1. Hij deed het expres weet ik zeker. Er was niks gemeld. Ik wil een keer een clanwar gelijk tegen TDE. Dan doe ik ff mee. Dat toernooi heeft ook geen zin meer nu zo een k..ker kerel dik is ingemaakt en daardoor dit geen zin meer heeft.

4. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
    Dit vat ik even niet..

Bedoel 'lekker belangrijk dat je dik word ingemaakt' sarcastisch of niet? Oftewel, vind je het wel of niet erg?

'Hij', alsjeblieft, je hebt het over een van je clanmembers. Praat daar even een beetje fatsoenlijk over!

'Die Kerel'? Gezellige clan hebben jullie als je je mede members zo gaat noemen!

Bedoel je nou dat je geen zin meer hebt in het toernooi omdat een van je clanmembers is verslagen? Winnen is een kunst, tegen verlies kunnen een veel grotere!

'Het toernooi heeft zo geen zin meer', hoezo dat? De besten verslaan de goeden, de goeden de slechten, de slechten de minsten. Zo gaat dat! Het is een fun toernooi en je probeert als clan gewoon een paar gezellige matches te spelen en zo veel mogelijk te winnen, als mogelijk is met je clan!

Sorry, ik wil niet negatief doen ofzo, maar ik vind dit wel een hele nutteloze en slechte post!

5. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal even duidelijk voorop stellen, dat we gister een match hadden
    en Dl Crazydealer geen spelers kon regelen terwijl de match wel vast stond.
    Hij kon er zelfs geen 1 regelen, hij was dus alleen. Oh ja hij had een verhaal dat de verbinding met dl darkness niet werkte dus dat ging niet door. Maar dat is niet ons probleem als hun te weinig spelers hebben op een al afgesproken match. Uiteindelijk is er een andere speler ingevallen bij dl crazydelaer omdat hij geen spelers kon regelen, terwijl wel 3 mensen van dl online waren. Dus uiteindelijk nadat de match eindelijk kon beginnen speelden we 2vs2. jullie hebben nog geluk dat er iemand uit mijn team al 3 maanden geen pdz heeft gespeeld. Een rematch is ok, maar deze punten staan gewoon.
    Anders kap ik er direct mee, als alles zo geregeld word.:mad:

Maarja ik hoop dat jullie genoegen nemen met de win van ons. Want communicatie tussen jullie members is niet ons probleem.

6. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar sluit ik me bij aan. Als de communicatie tussen hun clan niet goed is. Dan moeten ze niet gaan huilen als ze verliezen. In een clan werk je samen, en vertrouw je op je mede-leden!

7. basovich

basovich Guest

dat haal ik dus nooit want ik ken hun members niet eens en ik kan het hele weekend niet en om nou al mijn teamleden vanavond nog te laten spelen..

EDIT: heb gesproken met hen members en hij kan momenteel niet online komen..gewonne ronde of niet?!

Laatst bewerkt door een moderator: 9 jun 2006
  8. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
    Speel de match dan maar volgende week, zou ik zeggen!

@ Frankverspeek: Jij, jullie, hebben niks fout gedaan met die match als ik het zo lees.

En ruzie tussen de leden van Dutch Legion lijkt me ook een beetje overdreven, want Crazydealer heeft als ik het zo lees gedaan wat hij kon. Ok, jullie winning streak van 27 is naar de klote, maar dat is toch geen ramp? Het zou dit toernooi toch wel gebeurt zijn.

9. basovich

basovich Guest

OMG, gingen ze zeiken dat hun winning streak naar de klote was xD!! hahaa prachtig8) .. hadden ze maar beter moeten spelen toch?

10. N3mesis NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem alleen Crazydealer wat kwalijk, omdat hij een lid is, geen clan leider, en hij heeft dit dus zomaar zitten regelen. Zonder mijn toestemming (Ik ben dus de leider). Dat van de connectie met DL Darkness is wel zo, ze kunnen niet samen spelen in 1 lobby. Maar ja. Crazydealer heeft niks van zich laten weten over wanneer de war was, hij heeft niks besproken met de andere leden van het pdz team, wat ik hem zeer kwalijk neem. Maar dan gaat hij ook nog is met een niet clan lid spelen. WTF! Ik neem jou en ook niemand anders ook maar iets kwalijk. Je hebt terecht gewonnen, alleen HEEL kut dat Crazydealer gewoon niks van zich laat weten. Ik ben ook echt heel pissed op em.

@fransverspeek: Gefeliciteerd dan maar. Je hebt het verdiend, jammer dat we alleen geen goede war konden doen, maar dat ligt weer aan Crazydealer...

@fenomen4l: Waarom bemoei jij je overal mee? Wat maakt jou dit nou allemaal uit? En loop onze clan niet af te zeiken. Heb jij iets tegen ons ofzo? Jij loopt ons alleen maar zwart te maken en af te zeiken, heb je niks beter te doen ofzo?

@basovich: Wie zegt dat we gingen zeiken over onze winning streak? En trouwens, wanneer willen jullie nou eindelijk is een clanwar tegen ons? Of zijn jullie bang ofzo? Justice en Darkness hebben het al heel vaak gevraagd.

@owner bb: Kan je Crazydealer uit ons team verwijderen, vanaf nu spelen alleen Metalfear, Darkness, Swifty en Evil Dude Dave. (Als ze nog willen na dat domme optreden van Crazydealer)

@Iedereen: Sorry voor al deze shit...

Ze? Alleen Crazydealer speelde... De slechtste van het team regelt iets, zonder de beste van het team erbij te betrekken..

11. N3mesis NL

Leuk Bevonden:
    0
    PS: Jij zegt het, maar dat vertrouwen is nu dus weg in hem. Huilen? Doen we niet, we zijn alleen teleurgesteld in Crazydealer. Hij heeft niks laten horen..

12. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik mag toch wel mn mening posten? Ik heb niks tegen jullie clan en straks nog gezellig met Darkness een paar potjes PDZ gespeeld..

13. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind eerlijk gezegt crazydealer wel beter dan darkness.
    heb net even met hem gespeeld

14. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    HOly jullie hebben lekker geflamd hierzo... luister ik zie het probleem niet zo stel je spreekt af op vrijdag: en er komt iets tussen dan speel je zaterdag of zondag. Of een uur later of 2. Maak het jezelf niet moeilijker dan het is. Het is en blijft voor de LOL mensen.
    Verder heb ik het berricht gehad dat er een redelijke clanwar is gespeeld van 3vs3 Ik heb hier geen problemen mee. 1vs1 en 2vs2 vind ik wat minder leuk want dan gaat t minder om het team. 5vs5 vind ik ook goed 6vs6 tjah op DLA na heeft niemand zoveel members dus doe maar niet:)

@N3mesis NL jij bent bij deze leider dan. Ik zal crazydealer schrappen... + ga gewoon door jullie team schatte ik nogal hoog in jullie hebben goede spelers namelijk. Nog 8 matches te gaan niks aant handje.

Iedereen heeft inmiddels ingestemd met deze eindstand: das mooi dan richten we ons nu weer op volgende week.

@basovich ik kan warlord persoonlijk benaderen als je dat wilt.
    @fenomen4l: zoek geen problemen jonge:) dat past niet bij je. Soms moet je je mening niet posten:)
    @iedereen ik ben nu xboxe want heb lastige training gehad ben kapot:p

15. N3mesis NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt Owner bb! :thumbs:

@fransverspeek: crazydealer beter dan Darkness? Nope.

Maar laten we ons nu weer richten op het onderwerp: Het toernooi.

@fenomen4l: Ok dan, maar ik zeg toch ook niks over jullie? Anyway: Zand erover? :thumbs:

16. N3mesis NL

Leuk Bevonden:
    0
    @fransverspeek: Mag ik de namen van jullie spelers en van de vriend van crazydealer? Want ja ik moet die 2vs2 toch maar op de site zetten...

17. N3mesis NL

Leuk Bevonden:
    0
    Aan iedereen hier:

Door al het gedoe met de clan van alto1 (DIF) en het voorval hier, lijkt het alsof wij een stel eikels zijn en heel onsportief zijn. Maar aan alle mensen die dat denken: Jullie moeten ons wat beter leren kennen, kom is op ons forum hangen (Volg link in mn sig). We zijn serieus sportieve aardige gozers, maar het lijkt nu alleen van niet.

Het spijt me voor al dit, en dat ik de sfeer verpest heb. Maar laten we nu weer verder gaan met de pret, want we doen nog steeds mee. Alleen is Darkness nu team leider. En doet Crazydealer niet mee.

18. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap nu eigenlijk nog steeds niet wie er eigenlijk in die war hebben gespeelt. Als het 2v2 was had Crazydealer dus zomaar een gast erbij?

19. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel is met mij gespeelt dan? Hoe kan je dat weten :confused:

20. N3mesis NL

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon jammer weet je, dat Crazydealer zomaar gaat, en dan met iemand die niet in onze clan/ ons team zit. En dat het 2vs2 was. Volgend toernooi doen we wel 4vs4, en dan met het echte team, niet met Crazydealer en zomaar iemand die die uit zn vriendenlijst haalt. Maar Darkness, hou op...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina