woensdag dus het wordt vast weer heel druk Ik had er vorig jaar een en het is nog steed het zelfde design
AH daar is die!!! ja klopt, ik heb die ook van vorig jaar, het design is idd het zelfde alleen ze stoppen er meer in
Wat zijn jullie ervaringen met die pc's van vorig jaar? Ik denk dat ik woensdag wel in de rij wil staan
Zie hier: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/home.htm PC XL Titanium MD 8080 • Echte 3.0 GHZ • Intel Pentium 4 processor • Hyper Threading Technologie 800 MHz Front Side Bus • multi standaard DVD/CD brander voor alle gangbare CD's of VD-CD's • DVD-ROM 16x • 160 GB harde schijf Ultra ATA100 Interface supersnelle 7200 U/Min • ATI Radeon 9800 XL 128 MB DDR SDRAM 256 Bit Memory Interface • Wireless WLan draadloze netwerktoegang • De perfecte kennismaking met de kabelloze netwerktechnologie voor thuis en kantoor • Afstandsbediening ter ondersteuning van de DVD-, TV-, video-, cd-, radio- en fotofuncties (Medion Power Cinema) • draadloos toetsenbord • draadloze muis • 512 MB DDR 400 MHz 64 bit duo channel memory • Stereo TV-,FM-tunerkaart • 7 x USB 2.0 3 front USB, 4 USB aan de achterzijde • FireWire/ IEEE 1394 1 x front, 1 x achterzijde • 6-Kanaals Audio voor de digitale thuisbioscoopervaring • DSL en network ready Netwerkcontroller on board Fast Ethernet 10/100 MBit • Modem 56K V.9x PCI Data Fax incl. telefoon-aansluitkabel • Multimedia-Luidsprekers • SOFTWARE • WINDOWS XP SP1 Home Edition OEM-versie (OEM = original equipment manufacturer) voorgeïnstalleerd en op recovery cd-rom • Medion Home Cinema XL: Medion Power Cinema 2.0 Cyberlink Power DVD Cyberlink MediØshow SE Cyberlink VideoLive Mail PowerDirector 2.5 ME Musicmatch Nero Burning Rom Pinnacle instant Copy • CompuServe voorgeïnstalleerd aansluiten inschakelen registreren onmiddellijk online per stuk 1229.- woei! sjesus een ATI Radeon 9800 XL 128 MB DDR SDRAM 256 Bit Memory Interface......... zwijmel geen geld alleen
en ook: 17inch tft of 19inch Aktiv-SXGA LCD on screen display met geïntegreerde stereo luidsprekers • incl. 3 aansluitingskabels • kleur: zilvergrijs • Beeldscherm 17 inch zichtbare beeldbuis: 43,2 cm. beeldresolutie 1280 x 1024 horizontale zichtshoek: 140° verticale zichtshoek: 120° contrast: 350:1 reactietijd: 30 ms typ • Beeldscherm 19 inch zichtbare beeldbuis: 48,2 cm beeldresolutie 1280 x 1024 horizontale zichtshoek: 170° verticale zichtshoek: 170° contrast: 500 :1 reactietijd: 25 ms typ per stuk 17" 359.- per stuk 19" 499.-
en verder: PC 5.1 aktiv soundsystem per set 34.99 -------------------------------------------------------------------------------- HP kleurenprinter Deskjet 3645 per stuk 64.99 -------------------------------------------------------------------------------- Flatbed USB 2.0 scanner per stuk 49.99 -------------------------------------------------------------------------------- Mobiele digitale (USB) camera per stuk 49.99 -------------------------------------------------------------------------------- Draadloos toetsenbord en muis per set 24.99 -------------------------------------------------------------------------------- Accu scheer- apparaat per stuk 44.99 CHECK http://www.aldi.nl/OFFER_NL/home.htm !!
Ik heb het voor elkaar, ik betaal 600euro mijn ouders de rest van de pc, plus een flatscreen erbij En mijn pa gaat voor de winkel staan wachten.
nah valt best mee, ik heb 17inch @ 1024x768 en is prima mijn moeder klaagt als ik hem op 1280x1024 zet vind ze te kleine letters
Waarom staat er steeds 9800XL? Vrij slordig als je zo'n fout maakt als winkel, helemaal bij PC hardware. :{
[sarcasme=aan]Niet zo inhoudelijk reageren, te veel informatie![/sarcasme] Trouwens wel een heerlijke kaart voor zo'n goedkope PC, los kost de 9800 XT makkelijk 600 Euro. Jammer dat ik recent al een nieuwe PC heb gekocht.
smijt je er toch nog een balkje van 256/512 mb bij... trouwens er bestaat toch geen 9800xt met 128 mb, of flip ik nu, zal wel daar de tijd komen 00:08
Als ik het financieel allemaal rond kan breien (dertiende maand, winstdeling komen pas in december/januari) sta ik woensdag ook voor de deur... ff pa en ma lief aankijken die willen altijd wel bijdragen aan mijn gat in m'n hand...
XL is een aangepaste 9800. Ik heb gehoord dat ie net iets sneller is als de 9800, maar niet sneller als de 9800 pro uiteraard.