Het is niet XL, het is XT. En er bestaat geen 128mb versie van de 9800XT zover ik weet, het is dus een 9800XT 256mb. En hij is wel sneller dan de Pro, hij is dan ook honderd euro duurder..
ff mijn vader overhalen. en deze computer helemaal volstoppen dat die heel sloom gaat enzo en dan tegen mijn vader zeggen dat die kapot en oud is.
Luister nou ff naar wat ik zeg, het IS een XL, en dat komt omdat medion haar eigen kaarten koopt, dit hebben ze al veel vaker gedaan en dit keer doen ze het ook weer. Daarom heeft ie ook maar 128MB ram en daarom heet ie dus XL, omdat alles in de PC XL heet hebben ze een speciale kaart gemaakt net zoals de All In Wonder, gewoon een upgraded 9800 met 128MB.
Aha, okay mijn fout. Wel een beetje misleidend om hem XL te noemen als er een gloednieuwe XT net in de winkels ligt.
no biggie, hij staat ook niet op de lijst van kaarten van Ati dus tis gebruikelijk dat iedereen denkt dat het een Radeon 9800 XT is. Maarja helaas neemt nie weg dat ie nog steeds moddervet is
Ik heb vandaag foldertje van de Aldi gekregen, en hij staat op de hele voorkant voor €1229, raar bedrag, maar zeker geen slecht bedrag!! Tis dat we hier net een nieuwe pc hebben, maar anders
Een vriend van me zegt dat ATI slecht is en dat je beter een Nvidea kan nemen. Volgens mij is hij jaloers dat ik net een Ati9800 pro heb gekocht. Heeft hij gelijk?
Ati zit wel snor geloof ik hoor, weet het fijne er niet van maar zit wel goed dacht ik. Maar kan iemand mij vertellen wat voor Moederbord er word geleverd bij deze PC. Wil hem wel halen namelijk, moet wel een redelijk moederbord inzitten.
Slim van je! Had ik niet aan gedacht, maareh wie gaan hem morgen halen? Ik niet, nog niet nodig om het half jaar hebben ze er ongeveer 1 dus, volgend jaar waaraschijnlijk.
Nee, op het moment zijn de 9800 Pro/XT de beste, dat is gewoon zo. nVidia is verder wel een mooi merk natuurlijk, alleen de laatste generatie kaarten viel nogal tegen (FX-serie).
nou vandaag is ie er dus ik hoef er niet een maar als je er een wilt dan moet je er heeel rap bij zijn
ik heb hem, hahahaaaa. maar nog even iets over die videokaarten, er is sinds eind vorige week weer een nieuwe nvidia kaart de FX5950 die is net zo goed als de radeon 9800XT en net iets goedkoper ook geloof ik, mijn huisgenoot heeft heb deze week gekocht van leadtek echt een dikke kaart hij weegt 1kilo! en hij heeft een andere voeding moeten kopen omdat de kaart zo veel energie gebruikt! o ja en op het niveau van deze kaarten zie trouwens och niet echt verschil, alleen met een benchmark komt er net iets anders uit maar als je aan het spelen bent merk je het niet.
Mn pa heeft hem vanmorgen gehaald dus ik ben benieuwd. Ik begin plotseling te beseffen dat ik Halflife 2 dan gelijk bij de launch kan spelen.