was het nog dringen geblazen eigenlijk? vechten voor een pc, of was het gewoon rustig zo'n doos pakken en afrekenen?
Heb 'm net gekocht. In Zwijndrecht, vestiging Walburg was het matig druk, ongeveer 30 man. Dringen viel reuze mee wel stevig doorlopen in de winkel zelf. Ik was nr 1, ( 7 uur) dus ik had geen problemen maar bij het openen van de deur heb ik wel meteen gevraagd waar ze waren opgeslagen in de winkel. Er stond een volle pallet van die dingen, ik schat een stuk of 20/30.
Ik heb De Pc ook gehaald. Echt relax! 40 a 50 man in de rij. Ik kwam om 7:30 en er stonden 20 man voor mij. Toen ik betaald had en afgerekend waren alle pc op. Dus niet voor niks vroeg opgestaan! Snel alles geintalleerd enzo en toen moest ik naar school. Dus verder niet echt kunnen bekijken. Alhoewel het vet snel ging. Thanks to Aldi en medion.
Zozo, jullie hebben hem allemaal in de ochtend gehaald. Ik ben lekker om 15.45 uur hem gaan halen. Ik vindt het wel een prettige PC. Ik heb er alleen geen games voor. Hopelijk komt dat binnenkort.
Mijn pa heeft er gister ook 1 kunnen bemachtigen, ik vind het ding echt gaaf maar ik snap alleen niet hoe je het geluid fatsoenlijk kan laten klinken. Als ik gewoon winamp draai dan hoor ik bijna geen bass.
"all the base are belong to me" ..... That's why Nee ik weet het niet, kijk in de EQ van Winamp, kijk op de boxen of er een Bass-draaiknop zit, kijk in de volume-regeling van Windows, of kijk of de boxen zelf wel goed zijn door ze even op een andere pc aan te sluiten.
Jah het gekke is, als ik de demo draai die erbij zit (hoor je helicoptertje rondvliegen en kun je alle boxen appart testen) dan doet de bas het juist wel goed.