Om het geluid fatsoenlijk te laten klinken moet je. Naar het Configiratiescherm en dan naar CMI Audio Config. Dan moet je op het tabblad effect en daar de equalizer aanpassen. Ik heb alles op default gezet en klinkt wel wat beter, maar je moet ff een beetje ermee spelen zodat alles perfect is.
Hij bevalt echt ontzettend goed. Kan hem iedereen aanraden! Alleen muis en toetsenbord heb ik vervangen want die voelen nogal goedkoop aan. De PC hoor je bijna niet en start als de bliksem op. Echt een grote verbetering tegenover mijn verouderde PC. Maar wat wil je met zulke snelheid van 3.0 ghz! Heb nog geen spellen erop gespeelt maar ga morgen ff generals kopen.
Ik had een aantal reacties bekeken op internet en Dell is echt slecht. Soms duurt het wel 2 maanden voordat je hem krijgt, hij maakt een geluid alsof hij gaat opstijgen en volgens een aantal mensen heeft Dell aandelen KPN omdat je meestal een half uur moet wachten aan de telefoon wil je geholpen worden. Ik heb direct mijn order gecancelt en naar de Aldi gerent. I love Aldi! Al moet je soms zelf een doos uitpakken...
ja ziet er ckr tof uit, maar werkt die afstandsbediening ook goed? of is het waardeloos? waar zit dan eigenlijk die ontvanger?? ik heb die van vorig jaar, ziet er precies het zelfde uit, alleen zit er ietsjes minder in (2,66 ghz, 120 gb geen dvd schrijvertje ) maja, dan ga ik maar zeuren voor die laptop die halverwege het jaar uit komt die zijn ookaltijd geweldig
gefeliciteerd allemaal, want ik heb er weer eens een die het niet doet! ik heb hem 1 keer gebruikt en daarna heeft hij niks meer gedaan geen foutmelding niks, ik denk dat devoeding kapot is? nou ik ben dus gelijk naar de aldi gegaan maar die konden mij niet helepn dus heb ik medion proberen te bellen. na 1 uur proberen kreeg ik dan eindelijk iemand aan de lijn, ze maakte een klantnummer voor mij aan en ik werd doorverbonden, nadat ik werd doorverbonden heb ik nog 30 min gewacht maar ik kreeg niemand aan de lijn! super irritant!!! ik heb nu dus een "klachten" mail gestuurd dat ik zo snel mogelijk verwacht dat ik word geholpen hopen dat het zo wel gaat lukken....... ik hoop dat jullie er langer van mogen genieten, want ik vind dit dus echt K**
Twee weken en een herrie maakt hij echt niet, zeker niet bij het opstarten. Maar goed, veel succes met je Aldi.
nee, sorry...is altijd al meteen in het eerst half uurtje uitverkocht, tenzij je er eentje apart laat zetten....
Ik heb hem 22 november gekocht in Leidschendam en daar hadden ze er nog 5 toen ik hem kocht. Als je snel belt ofzo dan heb je er nog één.
Weet iemand trouwens hoe ik een CD-RW moet branden met die Aldi PC? Ik weet wel hoe ik hem moet branden, maar hij geeft dan een soort foutmelding. Ligt het aan het merk CD? Een CD-r gaat zonder problemen. Maar die is wel van een ander merk.
Ik krijg het nogsteeds nie voor elkaar met dat geluid, Games en DVD's klinken prachtig maar Mp3tje spelen in winamp klinkt voor geen meter.. k denk dat ik ff andere geluidskaart errin zet of iemand moet de oplossing weten.
Heb je ook al geprobeerd om te doen wat ik gedaan hebt? Zo slecht klinkt het ook weer niet, je hebt wel gelijk dat het allemaal wat minder klinkt als je een mp3'tje afspeelt, lijkt als of er teveel treble is. Alles klinkt te licht(ik weet het niet anders uit te leggen)