1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe beleid slaat de plank mis

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Centurion, 8 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of tenzij je besteld bij VideogamesPlus, want als ik daar op maandag iets bestel heb ik het donderdag of vrijdag al in huis.

Ontopic : Ben het verder volkomen eens met het voorbeeld van Darkwing.

Laatst bewerkt: 8 nov 2006
  2. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het eens met het beleid. Er zijn genoeg sites waar je er wel over mag praten. Het is goed dat er dus nog 1 site is waar het niet als normaal word gezien. (want de illegale dingen waarover gesproken word zijn tenslotte niet normaal , ookal doet iedereen het wel eens). Ik ben blij dat xbw het niveau hoog probeert te houden van het forum, iets wat niet makkelijk is.

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is toch precies wat die regel doet? Voorkomen dat iemand uitgebreid gaat patsen met zijn illegale kopies. Ik zelf vind juist dat dit voorkomen moet worden, bij Halo 2 vertelde mij iemand ook al de grote verrassing/plottwist in de game voordat hij uitkwam, dankzij illegaal te downloaden versies.
    En over je import, natuurlijk mag dat wel, maar GoW wordt in zo'n korte tijd na elkaar gereleased dat importeren bijna onmogelijk is.
    Maar goed, ik vind een OW ook een beetje overdreven, ik sluit mij ook aan bij DW om eerlijk te zijn. Dan zijn we eindelijk van dat gezeik af wat nog wel en wat weer niet te ver gaat. :x

4. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Staat nog nergens dat er over gepraat mag worden, het gaat alleen te ver dat men er niet vanuit kan gaan dan mensen ook zonder illegale middelen eerder aan hun spellen kunnen komen en vervolgens beschuldigd worden van piraterij wat ze door middel van een foto pas weer ongedaan kunnen maken.

Onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

Met deze regel voorkom je niet dat men erover gaat praten, de sancties worden alleen hoger en in dit geval te hoog, dit vind ik niet zo'n punt, want piraterij is tenslotte verboden, maar er worden onredelijke eisen gesteld.

Laatst bewerkt: 8 nov 2006
  5. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Aankondiging tijdelijk weggehaald. Deze wordt aangepast.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina