Heb net even een screenshot gemaakt, de screen is erg donker, ik weet niet hoe dat komt.
Zoals je ziet, 17 fps. Stel je voor wat er gebeurt als je aan het vechten bent, dan daalt het tot zo'n 10 fps. En omdat Singleplayer ZWAARDER is dan multiplayer, zal dit NOG minder zijn.
De screenshot van MCsparkle van vorige pagina was overduidelijk Directx7, en dan beweert hij dat hij in directx9 iets minder frames haalt, tevens alles op high, en 1280*1024?
(p.s., screen is ALLES op zn hoogst, textures op extra, rook op hoogst, shadows, dynamic lights, 4xAA, 1280*76
Dat betekent dus dat je ongeveer 1.5 keer zoveel frames/second als ik heb, terwijl de 6600GT zo'n 2x sneller is.
Conclusie: Jouw processor(3.4ghz) en je 4GB ram(totaal nutteloos, helemaal met zo'n systeem) zorgen ervoor dat je pc bijna 2x zo goed presteert dan mijne. Oordeel: Bullshit.
Ik had het eigenlijk meer tegen Sparkle. Hij beweert dat CoD2 op een veel langzamere 9600Pro, op 1280*1024, alles op high, directx9 soepel loopt...en dat is onzin. 1024*768, medium-high settings, geen AA enzo, is mogelijk, met een magere fps van rond de 30.
Is dit in directx9?
Je kan het zien achter 'reference method preference'. Deze staat normaal op Auto, maar je kan het veranderen. In directx9 is CoD2 gewoon zeer zwaar.
Laatst bewerkt: 22 mrt 2006