1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Console: ApeXtreme Personal Gaming Console'

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CaptnCook, 6 jan 2004.

1. gerjan

gerjan Guest

achterkant van de (ik vind lelijke) controller:

lekker handig die knopjes aan de binnenkant8)

nog wat:

(pc)spel er in, dan krijg je dit
    The default resolution the system will run at is 1024x768, while all games will run at their default installed resolution. Remember that since all games have to be installed onto the hard drive just like you would on a PC, the drive can eventually fill up. In the event that there isn't enough room to install a game, the least used game will be deleted in order to make room for the new game. If you decide to go back and play that older game you'll have to go through the same installation process when you insert the older game disc.

Since we are talking about a PC the ApeXtreme could potentially run much more than games, although Apex and VIA are just focusing on games at this point.

The ApeXtreme is at least a couple of months away from retail availability and during that time a number of the specifications may change. Apex is shooting for a MSRP of $399 for the ApeXtreme at launch.
    Home site: http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1944&p=1

Laatst bewerkt door een moderator: 12 jan 2004
  2. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    voorkant van die Apex ziet er wel tof uit maar die achterkant kan nog wel es ingewikkeld worden...:{ :{ :{
    mij lijkt het wel een grappig dingetje maar koop lieven een PC!!
    Overigens:
    die controllers zien er belachelijk uit....
    ik geloof niet echt in dat bedrijf, ik zelf heb er nog nooit van gehoord.... :{ :{ :{
    Hoop niet dat ie beter word dan Xbox... :'-( :'-( :'-(
    verder nog... HALO is op de Xbox en komt vast niet uit op APExtreme!!:) :) :)

3. gerjan

gerjan Guest

is een goed bedrijf, check ook die tv/groot tft scherm op die plaatjes_O_

Trouwens ik las dat je gewoon elk usb apparaat er op aan kon sluiten als ie af is, dus je eigen controllers/muis/toetsenbord.

De aansluitingen op de achterkan zijn voor veel dingen zoals, digital uitgang(geluid)/ethernet/video uitgangen etc etc.

oja nog wat:

Nou halo is er ook op de pc, dit ding draait pc games dus;)

Laatst bewerkt door een moderator: 12 jan 2004
  4. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Wat een knommel |:-

5. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Beetje lomp als je console pc games draait. Waarom heb je dan nog een console nodig?

6. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb er net nog wat meer info over gelezen op tweakers, en ik denk toch echt dat dit helemaal niks gaat worden, alleen van die controller word je al verdrietig!

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Die controller lijkt op een oude pc gamepad, maar die 2 triggers langs onder zijn dan weer modern (maar zeker niet orgineel).

8. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het stond deze week ook in de Veronica Gids.
    Kan je eigenlijk ook Toetsenbord en muis gebruiken??

Laatst bewerkt: 27 jan 2004

Deel Deze Pagina