1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe console: Phantom?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Hi..., 20 jan 2003.

1. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NEPERDENEP
    ze moeten wat te meleden hebben :9

2. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry melden
    |:- |:-

3. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik denk ook dat het gewoon een of andere trieste nerd is die grappig wil zijn en een console verzint omdat hij zelf geen geld heeft om er zelf een te kopen :)

zou toch geen schijn van kans maken tegen Billy's Box ;-)

4. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig post ik nieuws soms ook voor de blinden hier, check dit dan eens

(2e x in deze thread)

5. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ik neem dit totaal nog niet serieus...

6. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Can someone say :"Indrema" je weet wel die befaamde console die op Linux zou gaan draaien en een antwoordt zou zijn op de Xbox. ;). Met uitwisselbare gfx kaar die de indrema dan zou hebben.

Maar ik kijk nogal raar tegen dat plaatje aan (al vanaf dag 1 dat hij op het net gepost werd) is het ECHT geen slecht gerendered 3ds plaatje?

Laatst bewerkt: 22 feb 2003
  7. Cube_Lover

Cube_Lover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    neej man, dit ding is vet, als ie moeilijk goedkoop word ie geheid markt leider, er zit een dikke harde schijf in waar waarschijnlijk 10 spellen op passen ofzow...

ik hoop dat ze het zo doen: jij dokt per maand een paar tientjes en in ruil mag je online spelen en downloaden wat je maar wilt, zodra ze dat doen word ie geheid marktleider.

8. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    op zich een goed idee, je kan alleen spellen via internet spelen. echt een slimme manier om illegale kopieen tegen te gaan.

9. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Hoax, om deze redenen.
    -Als het een console was, zouden er meer bronnen zijn.
    -Pas in maart bekendmaken en in december uitbrengen?dit jaar?
    -Geen devolopper heeft het over een spel gehad, geen ene titel.
    -Controller lijk op die van de Xbox, die weer verdacht veel lijkt op die van de DC.

kortom:GELUL

10. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is al weer lang geleden dat er op deze topic gereplyed is. Dus bij deze; Weten jullie al wat meer over dit ding??
    (ben best benieuwd wat voor iets het is)

11. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    De Phantom (het is raar, maar waar) is nep.

12. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    das jammer ik zat net te hopen op een nieuwe console

13. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, mooi wel dat het waar is:

"Ik zal je wat nieuws vertellen, die Phantom is totaal geen grap.
    Ik zal het even uitleggen.

In Canada heb je een uitgever, die heet Strategy First, die brengt een paar RTS games uit, ik heb daar een tijd geleden contact mee opgenomen en die mailt ons regelmatig met press releases en dergelijke.

De PR-dame die daar werkte is toen weggegaan en er is daar een nieuwe voor terug gekomen.

Maar 1 week nadat ze daar onstlag had genomen kreeg ik alweer een e-mail dat ze bij een nieuwe bedrijf ging werken, dat is een persbureau die de dingen regelt voor een amerikaanse games beurs, voor de wcg en "je raadt het al" voor Infinium Labs.

Ze heeft me ook al het een en ander over de Phantom verteld maar ik weet niet of ik dat mag/kan posten."

14. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Een pr dame?

Dat lijkt mij uit principe niet de meest betrouwbare bron. De phantom is al heel 2003 onderwerp van speculaties.

Op hun eigen website stond (voor en tijdens de E3 ) vermeld dat op de E3 de grote aankondiging zou plaatsvinden (jij iets gezien?). Nu is dit uitgesteld naar de LA's UGE gamebeurs medio augustus.

Daarnaast Infiniumlabs??? Wie weet nu echt wat van dit bedrijf? En dan een apparaat uitbrengen waar miljarden mee gemoeid zouden moeten gaan? Mij lijkt het erg stug allemaal. Oftewel geloof dr niks van totdat ik dat ding kan aanraken en bespelen.

Oja btw het gaat dus niet zozeer om een traditionele console, maar meer om netwerk spelen. Cartridges, CD's of DVD's zouden niet het mediamedium worden, maar alles zou online gespeeld kunnen worden.

15. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, een PR-Dame, die voorheen wel mooi bij een ander Games bedrijf alles regelde.

En er komt inderdaad een aankondiging op de Ultimate Gamers Expo in Los Angeles.

Of alles waar is, dus geheel online geregeld moet ik nog zien, maar neem van mij aan, die Phantom zal echt het daglicht wel zien.

16. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt allemaal best cool, maar er is dus nog niks over de specs e.d. bekend?

17. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    alleemaal heel leuk en aardig, maar ze zouden het iig al bekend maken met de E3 (die al dus is afgelopen....)

19. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dat kon niet, is verzet naar de UGE, wat ik al zei.

20. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    De Phantom wordt misschien een Next(next)-Gen console.

Deel Deze Pagina