15 augustus wordt de Phantom onthuld We horen er al tijden geruchten over, toch zijn er maar weinig feiten bekend over de console van Infinium Labs, the Phantom. Binnenkort wordt de machine echter onthuld. Het belangrijkste wat bekend is dat de machine draait op een intel processor, gebruik maakt van een Windows XP en content via breedband zal ontvangen. In een recente nieuwspost kan je er meer over lezen. Op de Ultimate Gamers Expo in Los Angeles zullen we de console eindelijk te zien krijgen. Hopelijk wordt er dan ook meer bekend over prijzen en games voor de machine. Want tot die tijd blijft de machine een mysterie. Over het uiterlijk zjin al wel beelden, volgens Tweakzone ziet de machine er als volgt uit. Het onbekende Infinium Labs presenteert binnen enkele weken een nieuwe spelcomputer. De console, die door het leven zal gaan als de Phantom, maakt intensief gebruik van breedband-internet. Op dit moment is er nog weinig bekend over het de specificaties van het apparaat, waarvan de configuratie op die van de Microsoft Xbox lijkt. En omdat de Phantom gebruik maakt van pc-hardware, denkt Infinium Labs de snelste spelcomputer van dit moment uit te kunnen brengen. Er is al wat informatie te vinden op het breedbandportaal
De naam doet de console eer aan . Ik zelf zou gewoon wachten op de next-gen console i.p.v de Phantom te kopen.
hmm, ik heb eigenlijk nog nix van thirth party developers gehoord over de launchtitels? en voor zover ik weet is er geen first party dus volgens mij is het gewoon een "console" waar je je pc games op kan spelen;/ (stel dat ie er komt)
betaald games downloaden op de HD van een console, dat lijkt volgens mij gedoemd te mislukken ten eerste, ik wil al mijn spellen incl boekje en doos hebben; en niet alleen op de HD hebben staat en die HD is ook niet oneindig groot, dus als je een nieuw spel wilt hebben zul je soms een oud spel moeten verwijderen dat lijkt mij dus niks! en volgens mij is dit een hoax en als dat het niet is wordt het volgens mij een FLOP
games downloaden?? geweldig.... je kan nl eerst een game proberen voordat je hem koopt... (altijd handig) gewoon grote schijf en je kunt genoeg games kwijt.. spel is nooit uitverkocht.. al dat soort dingen heb je niet meer.. als de schijf maar groot genoeg is hoeft het echt geen flop te worden...
WHOEA De hoax keeps on going. Mensen je gelooft dit toch allemaal niet hoop ik? De Phantom gaat mi niet komen. Maar als ie komt hebben de makers het idee dat je enkel online gaat spelen, dus geen downloaden, nee uistluitend online spelen. Een 60-tal spelen zouden zon beetje ontwikkeld moeten zijn op het moment van introductie (2004 volgens Infiniumlabs).
Als dit geen HOAX is vreet ik m'n xbox op lol 1. Je hebt een 1MBIT verbinding nodig die bakken met geld kost 2. Mensen willen boekejs bij hun games hebben. 3. je moet maandelijks geld betalen ook als je geen games ophaalt van hun server. 4. Er moeten nu al games in ontwikkeling zijn waar nog geen enkel teken van is. 5. Dat ding ziet er niet uit en de controller kan je denk ik niet eens vast houden.
Ghahahah!!! Een PR dame. Ik wist dat dit nep was maar dit slaat echt alles! Er staan al een aantal redenen in dit topic waarom er geen Phantom komt. 1. Niks laten zien op de E3, en hem eind dit jaar in de schappen zetten kan niet hè. 2. Geen developer wil voor zo'n onbekend bedrijf ontwikkelen 3. Het gebrek aan geld. 4. De concurentie, hij zou zo floppen. Wie vertrouwd er nou een bedrijf dat voor derest gewoon nieuw is in de industrie, nog niks van zich heeft laten horen. Net als die N-Gage van Nokia trouwens.. Kortom, no Phantom.
Ja, of misschien wordt het wel een revolutionair nieuw systeem om ballonnen mee op te blazen. Ik ben ervan overtuigd dat de Phantom een hele slechte grap is.
xbox Missien is die Infinium Labs wel van Microsoft Het heeft allemaal nog wel wat weg van de Xbox, WinXP zit erop... Ik weet het niet hoor maar het zou best kunnen natuurlijk Wat denken jullie PS de games die je erop kunt spelen moeten gewone PC games zijn he dus dan heb je er natuurlijk wel een flink aantal
ik heb een amerikaanse mag. gekocht, en daar kun je em in bekijken nu eens zien hoe de scanner ookal werkt...
Morgen word het bekend gemaakt... het zal mij benieuwen waar blijft de scan? de beta inschrijving voor europa begint op 15 september Ik wil een betatester worden Blizzard werkt blijkbaar mee (zie hier Star Craft Ghost Demo)
m`n scanner werkt niet (software kwijt) anyway, ik zal proberen het met een digiale cam te doen.. verwacht em rond vrijdag/zaterdag...
Vandaag word hij uitgepakt ... het zal mij benieuwen ... maar ik ben bang dat ik de weddenschap verloren heb ... dus ik ga een webite maken ... www.phantomworld.nl :{
punt 4: hij draait ook pc games, dus er zijn wel al games.. punt 5: loos argument.. maar een 1mbit verbinding? ahahahahahha.. als dat echt zo is kan niemand der 1 kopen man!
weer uitgesteld! Phantom console unveiling rescheduled News Following the postponement of the Ultimate Gamers Expo, Infinium Labs announces that it will unveil its new console online in August. Following the recent postponement of the Ultimate Gamers Expo, Infinium Labs has today announced that it will unveil its new Phantom game console online on August 17. The console was first announced back in January, but, to date, only concept art showing what the console might look like has been released. "Due to the sudden postponement of the Ultimate Gamers Expo, Infinium Labs will unveil the Phantom game console online at midnight on Sunday, August 17, at phantom.net and infiniumlabs.com," said Timothy Roberts, CEO and founder of Infinium Labs. "We also will explore the opportunity to exhibit the Phantom game console at COMDEX, the global technology marketplace trade show that takes place November 17–20, 2003, in Las Vegas." The Phantom is described by Infinium Labs as an always-on broadband next-generation game console that will support games on demand, game rentals, game demos, and seamless upgrades and patch management. The console will purportedly be the fastest available when it is released and will ship with a broad selection of preloaded games. For more information on the Phantom console, you might be interested to take a look at Infinium Labs' official Web site.
Jajajajaja deden die gasten ook al toen tijdens E3 niets bekend werd . Dat van 17 augustus is al wel een aantal weken bekend. Maandag zie je dus (niets?) meer. Ik geloof er nog steeds niet in. En dat PC games op dit platform kunnen worden gespeeld is geen 1/2/3-tje. Dit wordt een totale online console (nuja worden, ik denk nog steeds aan een sprookje) dus niet met DVD- of CD-speler. Grootse onzin...
is allemaal nep gewoon. Controller is Xbox na-ge-aapt, veel beloven maar eigelijk gewoon Bullsh..t Volgens mij niet veel aan, is ook nogal lomp van uitzicht. Omdat ie geen vaste vorm heeft.