Nieuwe console: Phantom?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Hi..., 20 jan 2003.

1. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    waarom kan ik de site van ze niet meer berijken? is dit gewoon een late 1 april grap?

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    het is gen hoax! de site is on-line

de specs

Phantom™ Standard Components> Fits in any 19” entertainment center> Custom OS on Windows XPe kernel> Up to 3.0 GHz processor with 256MB DDR RAM> High-performance nVidia video card> High-performance Intel motherboard > Dolby Digital™ 7.1 Surround Sound> 100+ Gigabyte internal storage device> On-board RF wireless modules> S-Video, RCA or component video and PAL> 10/100 baseT Ethernet> 1 wireless controller > Wireless keyboard and mouse> 2 USB ports> 4 controller ports> 12’ Port Extension CablePhantom™ Optional Components> Controllers, wireless and corded> Keyboard and mouse with charging base station> Storage expansion for additional game storage> DSL modem> Cable modem> Wireless WIFI card> Memory upgrades> Speaker sets> Flat screen displays

Infinium LabsInfinium Labs is an industry-leading global entertainment and interactive game company. Infinium Labs has developed and is marketing its flagship product the Phantom Game Console™, a leading edge and intuitive game console and delivery system that is the performance leader in the interactive entertainment industry. Founded and managed by senior interactive media, entertainment and technology leaders with proven industry experience and success, Infinium Labs markets a robust game console that appeals to a wide audience of interactive gamers with its ease of use, quality assurance and robust delivery system. For more information, please visit www.phantom.net or www.infiniumlabs.com.

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Is de releasedate al bekend? Ik ben benieuwd hoe ze de marketing gaan aanpakken. Als ze hun product willen laten verkopen zullen ze volgens mij heel wat reclame moeten maken en of de verkoop van de console die kosten later kan incasseren?

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Abducted is de enigste game die misschien nog iets wordt, maar die zal ik wel op de Xbox bekijken.

Kon je die bikini karate babes niet gratis downloaden?

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jongen, de Xbox controller is ook redelijk nagemaakt van de Dreamcast,knoppen van de nintendo controllers,Analog van de PS1/2 controllers etc etc...

deze console heeft dit ook , geen namaakzoals jij zegt...

100 gig Harde schijf?
    3ghz cpu ?

ik las op IG.nl dat ie zo`n 400 euro/doillar zou gaan kosten.
    nou voor dat geld heb je echt niet zo`n schijf :)

Laatst bewerkt: 18 aug 2003
  7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk dat ik me maar inschrijf :eek: ... omdat ik nu bijna verplicht ben om de site www.phantomworld.nl te gaan maken... ik was echt overtuigd dat dit een hoaqx was... ik ben benieuwd of deze console aanlsaat ... maar ja als halo op deze console draaid ... kan het bets grappig worden (NB Halo kan op deze machine draaien omdat de pc versie uitkomt... ik heb het gevoel dat alle pc games op deze machine draaid en daarom te huur/te koop is

8. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    bron: insidegamer.nl/

dit valt reuze mee, en dit gaat volgens mij niet floppen .

_O_ www.phantomworld.nl_O_

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ach... als je die site gaat maken sta ik voor je klaar :)
    eerste preview`s liggen al klaar:+

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben alles behalve onder de indruk. Voor zo'n krachtig ding vallen de spellen wel heeeeel erg tegen. Sonic Speedsters ziet er ongeveer netzo uit als Toy Commander op de dreamcast.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    en dat te denken dat ik een Xbox Freak ben :'-(, maar ja men zegt dat ze bij de launch in oktober ruim 5000 spellen beschikbaar zijn ... een paar hele oude games (lees troep) ... en een aantal nieuwe .... Hmmm... de spellen die ik eruit gehaald had... de 4 heb ik uit he indrukwekkende filmpje van hun ... maar ik vind het allemaal nog steeds een beetje proto type ... digitaal ... fake er uit zien ... maar ja ... we zullen wel zien ... :+

Ik blijf een xboxnerd!!!

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Van de console zelf ben ik wel heel erg onder de indruk. Vooral van de specs.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb dat is een meester machine ... daar kan de GC, PS2 en Xbox een puntje aan zuigen ...

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    _O_ _O_ _O_ _O_

Maar waar zijn de games?? Er is niet veel over bekend.

15. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Sorry, maar die plaatjes komen toch over als een computer animatie :eek:

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb ik vind ze nog steeds te digitaal .. ahoewel ik abducted wel geloofwaardig vind over komen... maar we shall see.. ;) ...

17. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kunnen die gasten Windows XP gemod hebben, daar krijgen ze dus nooit toestemming voor van Micro$oft, die geven de source code echt niet vrij.
    En wat wil Up to 3,0 GHz processor zeggen? Komen er verschillende versies ofzo :confused:

Verder vind ik het fijn voor Infinium Labs dat ze een pc hebben gebouwd, want zo zie ik het. Misschien koop ik hem wel als hij goedkoper is en als Linux erop draait.

18. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Waar zijn de controller ports?
    of was dat allemaal draadloosj?
    mafkezen...

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Lacht je kan er geen cd'tje in pleuren... maar ja je kan hem wel via het netwerk dan gaan instaleren ... Het is een PC (maar dat is een xbox ook) als je het filmpje kijkt zie je ook in hun menu het windows logo ... het zal me straks niets verbazen als M$ ook een share holder is van Infinium labs ... maar ik heb nog geen tijd gehad om dit uit te zoeken

20. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In het filmpje was ook sprake van upgradeable Console, dat vind ik ook al geen goed idee, dan heb je je Phantom net een half jaar en dan kan je alweer geheugen bij gaan prikken voor de nieuwste games te kunnen spelen :{

Deel Deze Pagina