Even voor de duidelijkheid (alweer voor de 534236734ste keer in deze thread): De Phantom is een pc en je kan er ook pc-games op spelen Dus developers hoeven de Phantom niet speciaal te ondersteunen, je kan gewoon alle pc-games downloaden (als ze op de server staan uiteraard).
ik had laast Gammo gezien en ze zeiden dat ze de volgende keer iets over de phantom gingen vertellen... dus kijken>..
Wat een bagger console je moet hem aansluiten en dan moet je games tegen betaling downloaden dikke bagger gewoon wie dat koopt is gewoon stupid neem de Xbox is bulten better
iemand deze foto`s al gezien? http://www.gamingid.com/Phantom1.jpg http://www.gamingid.com/Phantom2.jpg Die console ziet er nog steeds niet 'echt' uit edit: hoewel, de achterkant ziet er echt gewoon echt uit...
In het begin vonden mensen dat de xbox er ook niet uit zxag!!! En de controllers waren ook te groot!! Maar ik ben wel benieuwd naar dit ding.
das waar misschien moeten we hem ook maar een kans geven maar ik blijf het stom vinden dat ze het zo hebben gedaan dat je alleen games tegen betaling kan downloaden ofzo en niet gewoon in de winkel kan kopen als ze dat allemaal doen heb je straks alleen een loods met servers en geen rekken met volgestoyuwd spul of een stel kadavers achter de toonbank
Je zal alleen games als Half-Life 1 en de Eerste MOH kunnen spelen ! Dit gaat helemaal fout, gamers willen bijna altijd het laatste van het laatste hebben, en waarom zou je betalen voor een game die of al als ROM dowloaden is of nu tekoop is voor 5 euro !?!
klopt. Het was gewoon te mooi om waar te zijn. Alleen 1 vraag rest mij nog.... Who's We... wat doen die gasten in godsnaam met oplichters???
Nou het wordt allemaal wel echt zeg maar,d'r komen steeds meer sites over, de eigen site is ook al mega uitgebreid en ik las d'r pas weer wat over, hier nogmaals wat pics en zelfs een PDF-file over de phantom. Ben nu nog de film aan het downloaden over de phantom,ff zien wat daarin naar voren komt. back: front (al bekend): pdf specs-file (product sheet) download hier en nog wat sites erover, voor diegene die toch iets meer wil lezen erover: Gigex Download Pagina Officiele Phantom Site Infinium Site (wederom phantom voorop) Pc World Artikel Tweakers.Net Artikel En nog veeeeel meer (thx to google)
als je ff goed had gelezen dan wist je dat het allemaal bull is en dat er geen console komt soory lees maar ff
ja maar zoals ik al zei:"Nou het wordt allemaal wel echt zeg maar,d'r komen steeds meer sites over," quote: "I can tell you flat out, not only is Phantom real but it's coming and it's coming real soon," said Frederick. "For people who don't think it's real, they will be in for a huge shock."` Zou wel geinig zijn, zou alles op z´n kop zetten... maar tis allemaal iets te mooi, misschien daarom ook ongelooflijk.
ik moet zeggen ze pakken het voor een hoax wel extreem grondig aan.. waarom zou je zo enorm veel geld in een grap steken?
dat bericht dat het oplichting is lijkt me sterk.. op de site staat dat ze gesponsort worden door Intel enzo.. je gaat me toch niet vertellen dat intel niet wist dat dat op die site stond he? das belachelijk.. magoed.. Cool als het echt oplichterij is iig..