ja en als het een echte grap is ,dan is ie meestal vrij snel dat ie uitkomt,dan ga je d'r niet een jaar insteken om je grap te laten slagen, zoveel geduld heeft niemand, ook nog is al die merken op de site, als die niet echt zijn dan krijgt diegene er dikke copyright prob's mee
zodra het officieel is lanceer ik een site Ik zoek dan nog wel redaktie leden maar ff zonder gekheid ... deze is echt fake
Mja, hij is zonder twijfel fake. Ik quote het volgende van gamesite Gamecom: Daarbij zijn er nog talloze argumenten waarom hij niet zou komen, dus ga er maar vanuit dat het een erg grote grap is.
Van mij hoeft ie ook niet te komen, zover ik er van gelezen heb is het alleen maar negatieve dingen van wat ik van console verwacht. Niks voor mij.
ik wil wel re/previewer / mod worden misschien kan Microsoft (xbox 2 anyone) er '''''''iets''''''' mee.
Wow - 25 miljoen dollar. Daar kun je zeker een goede PC ~console~ mee bouwen. Ik dacht dat Microsoft een tijd geleden $2 miljard had geinvesteerd in de Xbox. :{
Ziet er echt wreed uit, alleen ik snap niet dat ze (ALS HET GEEN hoax is) niet meer info/plaatjes whatever naar buiten brengen