Fardo! Ze hebben het over de Xbox controller!! dus niet de controller S Xbox controllers worden idd niet meer gemaakt.... binnenkort worden de xboxen in Europa ook standard met de controller S geleverd....
helemaal met je eens, al vind ik de blauwe ook wel mooi. Wanneer kunnen we ze in de winkel verwachten?
Woaah ik vind ze best vet eruit zien, niet alle kleuren. Maar ik vind b.v. de blauwe & de groene wel mooi. Ook een leuk idee van MS zo breiden ze de doelgroep weer een beetje uit naar meer jongere spelers van rond de 7 a 8 jaar ofzo.
Is er al iets bekend wanneer deze in de winkels mogen liggen? Ik hoop dat ze in de zomer in de VS te verkrijgen zijn, kan ik er mooi eentje meenemen
ik ga voor clear man, met zelf paarl lichtjes inbouwen kan je daar echt wel wat spectaculairs van maken.
Nogal moeilijk ... een zwarte controller bestaat niet eens Ze zijn donkergroen On-topic: Die blauwe is opzich wel mooi maar dat past absoluuut niet bij een xbox een donkergroene Xbox met een blauwdoorschijnende controller er aan juk!! die groene past nog het best bij de box
bij die rode zie je (in tegenstelling tot die andere) nog een stuk dat gewoon helemaal zwart is.. lijkt net alsof ie fake is (misschien was hier nog geen voorbeeldexemplaar van?) want deze rode zou net zoveel moeten doorschijnen als die anderen toch?
ik vind de blauwe het mooist, daarna de rode, en moge de normale in vrede rusten......, ik zal je missen
viel mij ook al op, ik denk dat ze er nog geen prototype van hadden , maar ik denk ALS ik een zal kopen, zal het de blauwe of de groene worden, ik denk tog de groene
Op hier stond een link gebruiken ze precies dezelfde titel, wat doe jij op die site /Mod helaas ben ik verplicht om die link weg te halen omdat we het chipmodden van xbox niet willen stimuleren
Ik vind de groene ook het mooist. De transperante is ook wel mooi, maar de gorne is wel cool, en kleurt mooi bij de xbox console. Dus daarom die. Ik vind bij de rode dat zwarte gedeelte niet mooi, 'k snap niet waarom dat er nou weer op moet.