Damn!!! Echt mooie kleuren zeg! Geef mij maar die blauwe Maar die groene vind ik ook wel vette shit hoor
ik zou voor die groene gaan, die vind ik wel vet, maar als ze duurder zijn dan de zwarte dan mogen ze 'm in hun kont stoppen
Waarom hebben ze die dingen doorzichtig gemaakt, waaromniet gewoon blauw, groen enz alleen dan niet van dat cheap ass door zichtige plastic, dat zou toch veel mooier zijn, of zijn jullie dat niet met mij eens??
Wauw veel beter dan die normale saaie controller S!!! Geef mij maar die blauwe en die rode!!! Die vind ik mega!!!
Die oude controller is toch gewoon zwart? Of ben ik nou kleurenblind? Die Lorre (ofzoiets) beweert dat de hele Xbox groen is. Maar das niet zo. En er komt wel een groene, maar das een special edition.
Beetje vreemd Fardo? 1 Iemand post verkeerd en hij moet op slot? Je start hem zelf, dan kan je toch zien dat het een opsomtopic zou kunnen worden? Anyways, als we dit soort discussie's moeten gaan verbieden kunnen we nergens heen met dit forum. *open
hmm.. je hebt gelijk ... had nog geen koffie op ... *On-topic Als ze naast de controllers ook nog eens andere kleuren xboxén gingen presenteren ... koop ik er nog eentje bij
Zo'n mooie transparant groene Ik hou het altijd zoveel mogelijk bij 1 kleur, anders gaat mijn Xbox eruit zien als een snoepje met al die vrolijke kleuren. btw ik heb al 4 controllers dus ik heb geen ports meer over.
Groennnnnnnnnnnn ,, en blauw kan er ook nog bij als extra-tje Krijg altijd de neiging om me controller te bitch-slappen als iets niet lukt , dus eerst spelen met de blauwe En daarna wanneer die R.I.P. is , dan over gaan naar de groene.. Wanneer komen ze eigenlijk uit...? Rocky
de blauwe is alleen cool. Weet je wat mij pas echt cool lijkt? Als je een controller aan je handen kunt aanpassen! Een soort smart-plastic wat zich aanpast of gewoon handmade controler.
Gatver, ziet er gelijk veel cheaper uit met die kleurtjes. En als je dan toch begint, doe het dan ook goed met gekleurde consoles. En ik heb al 4 controllers en dat was duur zat.
Ik wil ook een s kopen maar ga tog echt voor die oranje die is heel mooi maar het is wel dom man! mij boeit eigenlijk de kleur niet heel veel ja die oranje staat mooier bij mijn kamer maar ik vind de kwaliteit goed zijn en lekker in de hand liggen!
ziet er wel cool uit, zelf heb ik net zo lief een gewone groene. Dat oranje staat niet echt bij je groene xbox
Ik had toen ik 5 was een paar waterpistooltjes die er ook zo uitzagen... hmmm... neej doe mij de normale maar.