1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Elder Scrolls titel voor volgende Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door Furies, 17 jun 2004.

  1. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Het kon toch zijn dat je een typfout hebt gemaakt? Tenslotte verschillen review en preview maar 1 letter.

    Maar nu weer over elder scrolls 4. Ik kan niet wachten om hier meer over te leren. En de cover is een ingame plaatje. Dat betekent dus dat je op paarden kan gaan rijden. Dat vond ik namelijk toch wel een beetje jammer, dat de wereld niet echt leefde.
    Misschien dat je nu ook reizigers tegen kunt komen. En dat je die dan ofwel kunt vergezellen op hun reis of stiekum kunt volgen om ze ergens op een afgelegen plek te overvallen of gewoon kunt negeren.
    En koetsen die door het land reizen.
    En dat je de Silt Striders ook daadwerkelijk door de lucht ziet vliegen (als die er tenminste zijn). Dat je bijvoorbeeld door een stad loopt, en dat dan een Silt Strider als een vliegtuig laag komt overgevlogen om te landen. En dat je dus moet wachten tot de volgende aankomt als er momenteel geen is. En dat je boten kunt zien varen.
    Jongens, ik ben zo enthousiast na het zien van die ene screen. Ik zou wel een half boek vol kunnen schrijven met ideen waarvan ik hoop dat ze erin zitten.
     
  2. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, er was een tijd dat ik echt enorm in die wereld van Morrowind zat. Ik ben persoonlijk erg benieuwd naar waar dit deel zich afspeeld. En of de animatie van NPC's en monsters net zo sterk verbeterd zijn als de graphics....én of die *&^( cliffracers eruit zijn...8)

    En nu maar wachten op de scans en bijnehordende info uit het magazine...:)

    *Krijgt spontaan weer zin in Morrowind *)
     
  3. Noobster

    Noobster 1 shot, 1 kill

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat er mag veranderen? Groter alles nog groter :9

    Dat er paarden in komen zou idd een hele goede oplossing zijn voor dat lange gewandel wat na een paar dagen spelen best irritant begint te worden. De gevechten waren leuk maar er is nog zeker ruimte voor verbetering vind ik.
    Online lijkt het me ook super vet en dan bedoel ik niet dat het een mmorpg moet worden maar gewoon met een paar mensen co-op te spelen.

    Een woning kopen lijkt me ook gaaf. Lekker een plekie van je zelf waar je nest staat en een schoonmaakster om het op orde te houden. Natuurlijk moet er ook een kelder inzitten waar het stikt van de skelleten om lekker wat te oefenen :D

    Ik hoop ook dat er grotere verschillen zitten tussen de klassen zoals dat als je een dief wil zijn dat het net zoals het spel Thief 3 zal gaan en zo dus bij allemaal.

    Hoe graag ik hier ook een vervolg van wil hebben heb ik toch liever dat die pas op de volgende Xbox zal verschijnen omdat dan echt de verschillen tussen Morrowind en Oblivion duidelijk zullen zijn.
     
  4. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Je kunt al je eigen huis krijgen in Morrowind. Dan moet je hoog in rang komen bij een van de drie Dunmer Houses.

    En als je goed kijkt naar de cover zie je dat er staat: xbox 2, playstation 3.

    :)
     
  5. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben benieuwd of het uitstellen weer net zo erg wordt als bij morrowind, daar heb ik indertijd echt hoofdpijn aan overgehouden.
     
  6. yony_the_gamer

    yony_the_gamer A.K.A -YonY-

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ze werken er al aan sinds 2002. Ik koop hem voor pc i.v.m mod community
    Alle problemen die ik ooit met morrowind had en andere mensen hebben zijn verholpen door de modders. imo. _O_
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2004
  7. yony_the_gamer

    yony_the_gamer A.K.A -YonY-

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Silt striders, zoals de naam zegt, wandelen dacht ik door de foyda (oude lava wegen) een vliegen niet. Ik kan dit fout hebben. Ik kan ook goed mieren neuken. *)
    Ik hoop echt dat de gameplay niet te veel in stijl is veranderd. Ik hoor soms dat het heel anders zal worden, ik was juist verliefd op het land en lore. De gameplay mechanics zoals vechten boeide mij niet zo, en dat mag ook veranderd worden i.m.o. Maar wat staande moet blijven of op een non-destructive manier moet vorden verbeterd vindt ik is de vrijheid en de diepte van de wereld.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2004
  8. Noobster

    Noobster 1 shot, 1 kill

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang het maar een goed eindprodukt is mogen ze van mij alle tijd nemen die ze nodig hebben.
     
  9. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Zeker, maar dan moet er niet om de maand een nieuwe releasedate genoemd worden. Wacht dan met het noemen van een datum totdat het spel echt klaar is.
     
  10. Noobster

    Noobster 1 shot, 1 kill

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het moet idd niet zo als bij Fable gaan want dan word het op den duur irritant.
     
  11. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Kan ook. Je snapt wat ik bedoel. ;)

    Over de gameplay heb ik wel al gehoord dat het een totaal ander spel zou gaan worden als Daggerfall en Morrowind. Maar wat ze allemaal gaan veranderen weet ik niet. Maar het zal nog wel effe duren voordat er ergens een speelbare preview versie komt (denk ik, ik hoop natuurlijk dat er zo snel mogelijk ergens een preview komt).
     
  12. yony_the_gamer

    yony_the_gamer A.K.A -YonY-

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ook...maar wat kan er nou beter zijn dan morrowind :'-( :D
    We zien wel.
     
  13. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 13 sep 2004
  14. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
  15. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat moet haast wel idd. Xbox 2 wordt echt perfect. Ik bedoel als je deze gfx kan weergeven. Damn dat is mooi!!
     
  16. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee, dat staat in het plaatje, rechtsonderaan ;)
     
  17. yony_the_gamer

    yony_the_gamer A.K.A -YonY-

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    I have SUCH a bad feeling about this...
     
  18. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo?
     
  19. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Mja nee, dat slaat natuurlijk nergens op.
     
  20. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Wow! Als die shot ingame is wordt het grafisch al echt fantastisch! _O_
     

Deel Deze Pagina