1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Elder Scrolls titel voor volgende Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door Furies, 17 jun 2004.

  1. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat ziet er echt gaaf uit!
     
  2. yony_the_gamer

    yony_the_gamer A.K.A -YonY-

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    De woorden "shorter" en "smaller komen voor, en na zeiken op de ElderScrolls boards zei ik hier nog ff dat ik, zoals sommige andere fans op ES, niet zo goed voel over oblivion...het is wel een beetje early om dat te zeggen maarja veel van mijn droom spellen zijn kaput gegaan aan de "appealing to mainstream gamers whilst not alienating the harcore gamer" move. Je ziet het bij o.a fable. Maarja, hoor mij eens..pessimist :D nou ff blij zijn over die screen scans..OMG ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2004
  3. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    jaja, k weet wat je bedoeld. Het ik vind dat je nog echt niet mag oordelen. De eventuele aanpassingen hoeven niet zo extreem ze zijn he... We zien wel. Over jaaaaren... :'-(
     
  4. yony_the_gamer

    yony_the_gamer A.K.A -YonY-

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    hhaha... jah gelijk heb je!
    trouwens...wat is beter lange development met eeuwige uitstellingen maar een prachtgame of snel en gewoon solid, of een balans tussen de twee...of een lange development en een baggergame...we zullen wel zien, bethesda kennende zullen ze alle tijd nemen om hun iedeen goed uit te werken..zouden meer devs eens moeten doen :9
    thoughts?
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2004
  5. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    OHH! IK LEES DIT NET ECHT!! MORROWIND OWNDE DIK OP DE PC :D
    Meeeen hey.. Ik kan haast niet wachten. :confused:
     
  6. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Vandaag is er dus meer bekend geworden over de game. (Zie frontpage) Wat vinden jullie van het verhaal? :) Mij lijkt het erg spannend!
     
  7. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Het verhaal sluit naadloos aan op het verhaal van Morrowind :D
    Het speelt zich af in Cyrodill. En als je goed hebt opgelet tijdens het spelen van Morrowind weet je dat Caius Casodes gedurende de main quest naar Cyrodill moet, omdat het daar onrustig is.
    Dat had ik nooit verwacht. Ik kan niet wachten. *)
     

Deel Deze Pagina