1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe game gekocht!!!PGR

Discussie in 'Algemeen' gestart door Richard, 23 mei 2002.

  1. alexbox

    alexbox Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Chaos, ik ga mezelf niet zitten bewijzen hier... Zoek het zelf maar op :) Het staat zelfs meerdere malen op XBW.nl

    Bovendien kreeg ik een bevestiging van MS (email) dat ik zelfs met een bon van de Wehkamp waar € 0,00 op stond nog een reward pack zal ontvangen. Zal ze echt aan hun reet roesten wat je ervoor betaald hebt.
     
  2. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Je heb gelijk, als je hem maar voor 26 april hebt gekocht en de prijswijziging was op 26 april. Dus er zijn er maar heel weinig die hem daarvoor voor 299 hebben kunnen kopen, bijna niemand waarschijnlijk.
    Maar het kan dus wel. *Chaos hangs his head in shame* :D
     
  3. alexbox

    alexbox Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe :) No problem.

    Maar het duurt zo'n laaaaaaaaaang :mad:
     
  4. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb om amped en azurik gevraagt...

    heb het de 12e opgestuurd... dus het zal nog wel ff duren...
     
  5. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook voor 26 april gekocht, maar wel voor 299 Euro. Bij mij in de buurt waren ze gelukkig al heel snel, had ik niet gedacht :) Maar toen ik las dat het zo was afgeprijst dacht ik, nu moet ik toeslaan :p Kon het eerst nooit betalen, en nu lekkur wel! :9 Greetzzzzz aan alle xbox fans Mzzl Rumble
     
  6. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Mijn reward pack estond uit Halo en Ralisport. Beide al verkocht...

    Transworld surf wil ik gaan kopen (is ie vet???) en Wreckslsss
     
  7. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij bedoeld ie dat ie dacht dat hij het spel al had!!
    Vanwege de naam! :)
     
  8. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Chaos
    Als je hem voor 299 euro hebt gekocht, krijg je GEEN rewardpack, dus dan kun je lang wachten. ]:-

    jezus wat ben jij een super noob, nu nog beweren dat je geen games krijgt als je hem voor 299 hebt gekocht dat is pas ]:- jij checkt deze site echt nooit
     
  9. MennoDePenno

    MennoDePenno HardrocK PosteR

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Chaos, Ik weet niet of je wel eens buiten de deur komt maar rond 15 april waren er al aanbiedingen van 299 euro. Vanaf 22 april moest je zelfs zoeken naar winkels die hem niet afgeprijsd hadden. En vwb het rew.pack, de voorwaarden zoals ze door MS op het formulier worden gesteld lijken me duidelijk( alleen voor 26 april en in een europees land, that's all`).
    Nou groetjes, en voortaan ook eens naar buiten als het zonnetje schijnt hee. ;)
     
  10. nees

    nees n33s

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb volgens mij op een andere site gelezen dat Microsoft Nederland zelf had gezegt dat als je een xbox had gekocht voor €299 je geen recht had op een reward-pack
     
  11. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Ga hier nou niet over discussieren het is 100% zeker dat je je games krijgt als je er €299 voor hebt betaald sommige hebben ze al binnen. =( =( =( blijf hier nou niet over doorzeiken
     
  12. Richard

    Richard I'm live enabled

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik weer.
    Mun broer belde net, die heeft ff Fifa 2002 world cup gekocht. Hij komt alleen pas zondagavond thuis (zucht....). Maar hij lijkt me wel vet, hebben al meer mensen deze game ofzo, of heeft iemand er al ervaringen mee opgedaan?? laat ut ff weten.
    Mzzls
     
  13. RelaXXinG

    RelaXXinG 98223 posts

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    0
    FIFA? omg.. is een zuiggame..
    verkoopt alleen door de naam en de licentie.



    ik zou hem ruilen voor een VETTE game..
     
  14. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé ik heb gister PGR en RSC binnengekregen en 1 woord voor beide games...
    WREEEEEEEEEEEDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!
    Als je ook maar een beetje van racegames houdt moet je ze echt allebei hebben!!

    Ja OK jullie wisten dit allemaal al, maar ik moest het effe kwijt!! :)
     
  15. Richard

    Richard I'm live enabled

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat had ik je al kunnen vertellen dat die racegames cool zijn, heb ze zelf ook allebei.
    Maar uh wat is er zo bout aan fifa dan?? K bedoel ze hebben toch altijd wel top games, dus ik zou niet weten wat er fout aan is dan
     
  16. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wist wel dat ze gaaf waren, maar nu heb ik hem thuis kunnen spelen, met breedbeeld en dik geluid... En dan zijn ze echt supervet!!
     
  17. Froggie

    Froggie Kwaaaaak

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    D'r is ook nix fout aan. Het is op het moment gewoon het beste voetbalspel wat er voor de xbox te krijgen is. 't Is mijn spel niet, maar heel veel anderen zijn er blij mee...
     
  18. alexbox

    alexbox Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch maar Project Gotham gekocht afgelopen weekend. Erg vet spel zeg! Graphics zijn ook dik in orde hoor (bleek toch erg mee te vallen)! Lekker spel, veel playmodes, flink verslavend...
     
  19. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah, ik heb ook PGR, in me reward pack. Vette game, heb hem alleen nog niet zo uitgebreid kunnen checken, Munch vreet al m'n tijd op. Wat een game! :D
     
  20. jacco

    jacco Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    mmmm:9 dat wordt dus zwaar genieten van mijn reward pakketje ik heb er pgr en munch inzitten. hopen dat het deze week wel afgeleverd wordt. (come on fedex make me happy;) )

    cyberpunk jij bent echt een mazzelaar!!!
     

Deel Deze Pagina