1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe gamesoort

Discussie in 'Algemeen' gestart door gehummel, 15 jul 2004.

  1. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Op zich hadden de Amerikanen niet echt HEEL veel verliezen in Vietnam, als je het vergelijkt met de doden aan de kant van Noord-Vietnam en de Vietcong.
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.850
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ik wil een game ala Dance Dance Revolution (dat spel waarbij je op de maat van de muziek op de jusite knopjes moest drukken, en dan agat eimand een cool dansje doen), maar dan meer veer Jongens, dus dan met Martial Arts/Wushu/Kung Fu/whateveryouwannacallit... 'series', dus bijvoorbeeld een Drunken Style, of een ' Monkey-Style' etc.
    Je kunt het spel dan om een soort toernooi heen vormen waarbij je perfect moet knoppen drukken om de serie zo mooi en vloeiend uit te voeren... en dan kun je dus hoog scoren. daarna zou je je demo moeten kunnen terug bekijken uit verschillende standpunten, en kunnen opslaan...

    Verder zie ik inderdaad een game waarbij je de Yankees moet killen wel zitten, aangezien zij de laatste halve eeuw voornamelijk FOUT zijn geweest, ipv GOED... niet alleen op gebied van militair ingrijpen, maar ook op andere gebieden, zoals economische onderdrukking, en slechte drugs aan 3de wereld landen verkopen etc...

    Persoonlijk zie ik ook een 1st person shooter waarbij je corrupte ambtenaren en politici moet killen, wel zitten...
    Een soort Punisher game, maar ipv dat je een drugsdealer uit het raam flikkert, flikker je Mevrouw 'Deportatie' Verdonk van een dak af...
     
  3. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk een spel tegen de Amerikanen, waarin je dan met de Russen/Sovjets mag spelen dan he, in de tijd van de koude oorlog, beetje zoals in Freedom Fighters(het verhaal) alleen dat het in 1st person is met mooie graphics, goede AI en alles en dat dat je dan met de Russen speelt
     
  4. gehummel

    gehummel Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    in operation flashpoint gold kan je echt amerikanen afschieten als rus
    maar ik denk niet dat die expansion in de xbox versie zit
     
  5. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe gaat het dan heten?

    Bin Laden's Flight Simulator 2005 : :{
     
  6. gehummel

    gehummel Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij moet echt met je ideeen naar microsoft game studios gaan!!
    je gaat er geld aan verdienen
     
  7. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is dat anders als mensen dood rijden in vice city die zijn ook onschuldig. Kijk bejaarde mensen en kleine kinderen is wat anders, maar waarom mag je geen burgers neer knallen. Kijk wat die amerikanen doen is ook niet echt aanvaarbaar vind ik, maarja spellen zat daarover. Ja nou word het wel 'onze eigen landen', omdat dat die balkebende die soldaten daar heen stuurt. Of zijn jullie daar dan ook voor :mad: .
     
  8. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker , wij helpen met de wederopbouw van een land.
     
  9. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee wij lopen amerikaans werk op te kanppen en het enigste wat nou kan gebeuren dat ze ons ook moeten hebbe, kijk naar spanje, Zie al die geggijzelde en die onthoofding van allemaal landen die amerika helpen, omdat ze zelf er weer beter van worden omdat ze dan van amerika ook opdrachten krijgene en dat levert geld op.


    Ik post in deze thread niet meer zo blijf je bezig.
     
  10. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het idee opzich wel wat; waarom altijd pro amerikaanse games..?
    En dat het slecht is om burgers af te maken vind ik ook een lame reden om een spel af te keuren; het gebeurt al in aardig wat games ( al genoemde gta en hitman, driver etc ). De game moet dan ook niet de amerikaanse opinie bevatten maar juist de ( iraakse? ) om ook hun standpunt te kunnen begrijpen.

    off-topic : over de posts hierboven; de nederlandse troepen horen niet in Irak thuis. Amerika wou naar niemand luisten toen hij oorlog verklaarde tegen Irak, dus hoeft niemand hem te helpen. Het moet zijn eigen verantwoordelijkheid nemen.
     
  11. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat was een MOD voor Half-life maar dat stelde echt nix voor, echt achterlijk
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik keur GTA toch ook niet goed. Maar in dit geval ook even niet af. Als je de politiek betrekt in videogames en vervolgens alszijnde Moslim Terroristen westerse burgers gaat doden dan is dat onaanvaardbaar.

    En waarom die games niet gemaakt worden? Omdat er geen brood mee valt te verdienen. Een grote uitgever zal het uit zijn kop laten om er aan te beginnen. Een kleine ontwikkelaar zal eerst een product aan een uitgever moeten tonen om een contract aan te kunnen gaan en moet er dus eerst veel tijd en geld in steken. Uiteindelijk dus resulterend in dat het spel tóch niet in de schappen verschijnt.
     
  13. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    dat soort spellen kunnen niet nee, maar als irakees/ mof /vietcong radar installaties saboteren en je eigen burgers verdedigen bij een aanval van amerikanen, daar zou je een spel van kunnen maken.
     
  14. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Ik een soort hip-hop music maker ofzo met een microfoon!!
    Bestaat dat eigenlijk al??
     
  15. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0

    Komt eraan...
    ik geloof voor ps2 en X-box

    t heet:

    Get on da Mic


    hoe afgezaagd.... :'-(

    By the way kon je bij C&C Generals geen zelfmoord commando's enzo gebruiken?

    Ik hoop trouwens zelf dat ze een spel als republic een beetje anders aanpakken en goed uitwerken en uitbreiden, dat vond ik wel een koel concept.
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2004
  16. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal heel leuk deze discussie, maar even iemand quoten die de spijker precies op zijn kop slaat.

     

Deel Deze Pagina