volgens mij ben ik de enige die dit kermisding niet in huis wil hebben :r ach ja.. smaken verschillen
deze is echt mooi. Hoop dat er een of andere skin voor mijn xbox uitkomt. of dat je em zo kan laten ombouwen (zal wel niet) want ik ga echt geen nieuwe kopen alleen voor groen-transpart. Maar ziet er wel zeer vet uit. greetz
Valt wel mee, maar om nog eens 200€ uit te geven voor nog een xbox die hier toch maar IN de kast staat, lijkt mij een beetje teveel van het goede.
Ik vind het wel een beetje stom hoor, iedereen zit nu allemaal van, ja, xbox verkoopt beter in de UK. Maarja, dan lees je die berichten op gamers.nl dat de gamecube het beter doet dan de in de States. Om maar niet te spreken over Japan. En de US en Japan zijn toch de twee belangrijkste console-markten, toch?
Het zou inderdaad wel eens kunnen betekenen dat ik een tweede box moet kopen... Maar het zou relaxter zijn als je gewoon het omhulsel/skinnetje van je box zou kunnen veranderen... zit er echter niet in...
Ik vind hem wel mooi maar ik ga geen nieuwe kopen of zo. Over een paar jaar zegt iedereen van "weet je nog die ouderwetse Xboxen, die waren pas mooi".
Ik vind deze erg gaaf, vooral de eerste 2 op deze pagina: www.xboxworld.nl/forum/showthread.php?threadid=10432